تاریخ عرضه ریمستر سه گانه جی تی ای به همراه قیمت رسمی آن اعلام شد


Matin 4 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

راکستار تصمیم گرفته تا این 3 بازی را از همه لحاظ بهبود بخشد. از موارد بهبود یافته می‌توان به نورپردازی، رزولوشن بالاتر و محیط‌های بهتر شده اشاره کرد. از طرفی طبق گفته راکستار در

سایتش قرار است کنترل‌های این بازی‌ها نیز به روز شوند. جمله دقیق سایت این است: «کنترل‌های بهبود یافته به سبک جی تی ای 5»

قیمت این سه گانه نیز 55 دلار خواهد بود. این قیمت جیزی کمتر از مقداری است که پیش بینی شده بود که البته نکته منفی نیست.

البته دیگر نمی‌توان جی تی ای 5 را یک بازی جدید گفت اما به هرحال کنترل‌های این بازی جزو بهترین‌های تاریخ هستند. رانندگی که GTA V به شما ارائه می‌دهد در هیچ بازی جهان باز دیگر قابل تجربه نیست. همینطور اینکه هدف گیری در این نیز به نوبه خود بی نظیر بوده که باعث می‌شود این جمله راکستار به نفع بازی باشد.

چرا راکستار تصمیم به این ریمستر گرفت؟

اینکه راکستار چرا تصمیم به تولید ریمستر سه گانه gta گرفته هنوز مشخص نیست اما از طرفی منطقی به نظر می‌رسد. به دلیل اینکه این 3 بازی باعث شهرت این فرنچایز شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تاریخ عرضه ریمستر سه گانه جی تی ای نیز بسیار نزدیک است. این تاریخ نشان می‌دهد که راکستار مدت زیادی است روی آن کار می‌کرده اما توانسته اطلاعات را نزد خود نگه دارد.

همینطور اینکه عرضه این سه گانه باعث می‌شود تا ذهن طرفداران از ساخت gta 6 تا حدی منحرف شود. به همین علت راکستار در حال حاضر تصمیم درستی گرفته تا محبوبیت خود را حفظ کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*