tvOS 15.1 منتشر شد


امید دلیری 4 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

tvOS 15.1 منتشر شد. غول فناوری جدیدترین سیستم عامل Apple TV را منتشر کرد. اکنون کاربران دستگاه پخش تلویزیونی اپل می توانند به روزرسانی جدید را دریافت کنند. این به روزرسانی باگ‌ها و مشکلات معمول نسخه ی قبل را برطرف می کند. این به روزرسانی همچنین یک ویژگی منتشر نشده از زمان عرضه ی tvOS 15 را در دسترس قرار می دهد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کاربران می توانند با رفتن به Settings ، انتخاب System و کلیک بر روی Software Updates ، به روزرسانی tvOS 15.1 را به صورت دستی نصب کنند. در صورت فعال بودن گزینه ی به روزرسانی خودکار ، این به روزرسانی به طور خودکار روی Apple TV یا Apple TV 4K نصب می شود. این به روزرسانی در درجه اول بر رفع اشکال و بهبود سازگاری تمرکز دارد. ویژگی SharePlay نیز پس از تأخیر اولیه در به روزرسانی جدید اضافه شده است.

اپل ویژگی SharePlay را در جریان رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند و با تماشای فیلم و تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی با هم تعامل داشته باشند. اکنون این ویژگی در tvOS 15.1 اضافه شده است. همانطور که می دانید tvOS 15 در ماه سپتامبر عرضه شد. در آن زمان تعدادی ویژگی از جمله پشتیبانی از صدای فضایی (Spatial audio) برای کسانی که از AirPods Pro و AirPods Max استفاده می کنند، اضافه شد.

tvOS 15.1 همچنین یک ویژگی جدید برای HomeKit اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد دوربین های امنیتی سازگار با HomeKit را در نمای شبکه مشاهده کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*