watchOS 8.1 منتشر شد


امید دلیری 4 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

watchOS 8.1 منتشر شد. غول فناوری امروز جدیدترین سیستم عامل ساعت هوشمند خود را منتشر کرد. این به روزرسانی اولین به روزرسانی بزرگ و اصلی برای سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر عرضه شد می باشد. این به روزرسانی با اپل واچ 3 و مدل های جدیدتر سازگار است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سیستم عامل جدید ساعت هوشمند اپل

watchOS ‌8.1 را می‌توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ آیفون دریافت کنید. با رفتن به قسمت General سپس Software Update می توانید به صورت رایگان این به روزرسانی را دانلود کنید. برای نصب به روزرسانی ، اپل واچ شما باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد. همچنین باید روی شارژر و در محدوده و نزدیک آیفون قرار گیرد. طبق یادداشت‌های منتشر شده توسط اپل ، این سیستم عامل دارای ویژگی های اصلی زیر می باشد :

  • الگوریتم‌های پیشرفته ی تشخیص سقوط و افتادن
  • پشتیبانی از کارت واکسیناسیون COVID-19 در اپلیکیشن Wallet
  • تمرینات جدید +Fitness و امکان تمرین با دیگران را طریق FaceTime با استفاده از SharePlay

یادداشت دقیق اپل : watchOS 8.1 شامل بهبودها و رفع اشکالات زیر برای اپل واچ می باشد : 

  • الگوریتم های پیشرفته برای تشخیص سقوط در حین تمرین و گزینه ای برای فعال کردن تشخیص سقوط فقط در حین تمرین (قابل اجرا در اپل واچ سری 4 و مدل های جدیدتر)
  • پشتیبانی و امکان اضافه کردن کارت واکسیناسیون COVID-19 به شما امکان می دهد اطلاعات واکسیناسیون قابل تأیید را از طریق Apple Wallet ارائه دهید
  • پشتیبانی +Fitness از SharePlay که به مشترکین اجازه دهد تا حداکثر 32 نفر را برای تمرین با هم از طریق تماس FaceTime با استفاده از آیپد ، آیفون یا Apple TV دعوت کنند
  • نمایشگرهای Always On ممکن است برای برخی از کاربران زمانی که مچ دست آنها پایین است، زمان را به طور دقیق نشان ندهد (این مشکل در اپل واچ سری 5 و مدل های جدیدتر مشاهده شده بود)
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*