انتقال چت آیفون به اندروید واتس اپ در مدل های جدید Pixel گوگل در دسترس است


امید دلیری 5 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتقال چت آیفون به اندروید واتس اپ در مدل های جدید Pixel گوگل در دسترس است. گوگل اعلام کرده است که این قابلیت اکنون در تمامی مدل های Pixel در دسترس است. این قابلیت همچنین در تمامی گوشی های هوشمند جدیدی که با اندروید 12 عرضه می شوند در دسترس خواهد بود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گفته وبسایت The Verge ، امکان انتقال چت آیفون به اندروید قبلاً برای گوشی‌های سامسونگ در دسترس بود. اما این ویژگی اکنون تجربه جابجایی از iOS به اندروید را آسان‌تر می‌کند. زیرا مجبور نیستید تاریخچه پیام‌ های خود را رها کنید. این فرآیند نسبتاً می باشد. برای انجام این کار باید واتس اپ را هم در آیفون و هم در گوشی اندروید خود به روز کرده باشید. همچنین یک کابل USB-C به لایتنینگ نیز لازم دارید.

گوگل می گوید که هنگام راه اندازی گوشی اندروید ، از شما خواسته می شود یک QR کد را با آیفون خود اسکن کنید. این کد به شما امکان می دهد فرآیند انتقال چت آیفون به اندروید را شروع کنید. گوگل اضافه می کند که آیفون شما در حین انتقال پیام ها ، هیچ پیامی جدیدی در واتس اپ دریافت نمی کند. بنابراین حواستان باشد پیامی را از دست ندهید. گوگل می گوید که شرکت های تولید کننده ی تلفن های هوشمند می توانند هنگام به روز رسانی گوشی های خود به اندروید 12، پشتیبانی از این ویژگی را اضافه کنند. بنابراین ممکن است کسانی که تلفن های موجود را دارند در مقطعی به آن دسترسی پیدا کنند.

گوگل می‌گوید که در حال کار با سازندگان تلفن های هوشمند می باشد. به این ترتیب اطمینان حاصل می کند که گوشی هایی که با اندروید 12 عرضه می‌شوند، از امکان انتقال چت آیفون به اندروید پشتیبانی می‌کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*