نسخه VR بازی GTA San Andreas معرفی شد


Matin 7 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی فیس بوک در جریان کنفرانس بزرگ امروز خود از ساخت بازی GTA San Andreas برای VR و هدست Oculus Quest 2 خبر داد. با سیبو همراه باشید.

عنوان Grand Theft Auto: San Andreas که در اصل در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شده است، یکی از بهترین بازی های جهان باز و بدون شک یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های دهه اول قرن ۲۱ میباشد.

حال قرار است این عنوان خاطره انگیز که توسط استدیو سرشناس راکستار گیمز (Rockstar Games) ساخته شده، برای پلتفرم واقعیت مجازی Oculus Quest 2 منتشر شود.

این بازی اولین بازی سری Grand Theft Auto یا GTA خواهد بود که به صورت واقعیت مجازی یا VR میتوان آن را تجربه کرد!

در جریان کنفرانس بزرگ امروز کمپانی فیس بوک (Facebook) که شامل بخش ها مختلفی میشود، خود شخص مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) مدیر فیسبوک به صورت رسمی خبر ساخت این عنوان را برای پلتفرم واقعیت مجازی Oculus و هدست Quest 2 اعلام کرده است.

همچنین مدیر فیس بوک مارک زاکربرگ (Facebook) اضافه کرد که برای این پروژه سال ها با استدیو راکستار گیمز (Rockstar Games) همکاری کرده است و این یک راه کاملا جدید و تازه برای تجربه این عنوان تاثیرگذار خواهد بود.

البته هنوز اطلاعات ببشتری از این بازی در دسترس نیست.

اما به احتمال زیاد استدیو استرالیایی Video Game Deluxe که قبلا درعنوان L.A. Noire: The VR Case Files با راکستار گیمز (Rockstar Games) همکاری کرده بود روی این عنوان کار میکند.

در آخر اینکه این عنوان در حال حاضر تنها برای پلتفرم Quest 2 تایید شده است؛ اما ممکن است برای بقیه هدست های واقعیت مجازی و نسل بعدی PlayStation VR هم در آینده معرفی شود.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید در دنیای واقعیت مجازی این عنوان خاطره انگیز را تجربه کنید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*