ناشر پابجی توسعه‌دهنده بازی Subnautica را تصاحب کرد


Matin 8 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Krafton‌ به صورت رسمی خبر از تصاحب استودیو Unknown Worlds، توسعه‌دهنده بازی Subnautica و دنباله‌ی آن به نام Subnautica: Below Zero داد. ناشر پابجی مدت‌هاست به دنبال گسترش کلکسیون آثار خود و انتشار بازی‌های نو در ژانرهای جدید است و قرار است به زودی اثر ترسناک این شرکت به نام The Callisto Protocol منتشر شود و اخیرا نیز رقیب پابجی موبایل را معرفی کرده است.

آقای کیم، مدیرعامل شرکت کرافتون از خالقان بازی پابجی در بیانیه‌ای مطبوعاتی با تعریف از استودیو Unknown Worlds، خاطرنشان کرد: « Unknown Worlds توسعه‌دهندگان توانا و پرشوری با موهبتی بی‌پایان از خلاقیت در اختیار دارد که موفقیت خود را در خلق دنیاهایی بازی‌کن محور ثابت کرده است. کرافتون برای کمک به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. آن‌ها نه تنها توانایی توسعه‌ی بازی ما را بهبود خواهند بخشید، بلکه هدفی مشترک با ما در خلق تجربه‌های ویژه برای جامعه‌ی جهانی دارد.»

استودیو تولیدکننده بازی Subnautica به فعالیت معمول خود ادامه خواهد داد و کرافتون، هیچ تغییری درزمینه‌ی مدیریت و برنامه‌های این شرکت اعمال نخواهد کرد. هر دو بازی‌های مجموعه Subnautica نیز به روند سابق ادامه خواهند داد و آپدیت‌هایی به صورت ماهانه و سالانه برای آن‌ها منتشر خواهد شد. این استودیو در حال کار روی اثری جدید است که قرار است اوایل سال 2022 به صورت آزمایشی تست شود و فرایند توسعه‌ی نهایی به یاری بازی‌کنان تکمیل شود.

ناشر پابجی Unknown Worlds

ناشر پابجی به دنبال بازارهای جدید

مدیرعامل استودیو Unknown Worlds در پاسخ به سخنان آقای کیم گفته است:‌ «سریعاً فهمیدیم که رابطه‌ی نزدیکی میان خط‌مشی و نحوه‌ی توسعه بازی میان دو شرکت وجود دارد. هر دو بازی‌های پابجی و Subnautica در حال تکامل هستند و به صورت مداوم بازخوردهای تازه‌ای دریافت می‌کنند. ما می‌خواهیم بازی‌های جدیدی را به بازار جهانی ارائه دهیم و با حمایت کرافتون، یک‌قدم به هدف خود نزدیک‌تر می‌شویم. ما واقعاً مشتاقانه منتظر آینده مشترک خود باهم هستیم.»

Subnautica: Below Zero آخرین بازی استودیو است که از سال 2019 به صورت آزمایشی منتشر شده و محتوای منظمی برای آن توسعه داده می‌شود. در سوی دیگر کرافتون نیز اسم پابجی را به PUBG Battlegrounds تغییر داده و همچنین بازی PUBG New State را برای موبایل معرفی کرده و برنامه‌های مختلفی برای انتشار بازی‌های جدید نیز اعلام شده است. تصاحب این استودیو می‌تواند هدف اصلی آقای کیم که جذب بازی‌کنان بیشتر به سوی پابجی است را عملی کند. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*