ویژگی SharePlay در اولین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey اضافه شده است


امید دلیری 9 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی SharePlay در اولین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey اضافه شده است. غول فناوری روز گذشته اولین نسخه آزمایشی macOS Monterey 12.1 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد. اکنون مشخص شده است که این نسخه ، یکی از ویژگی هایی که در نسخه ی نهایی وجود نداشت ، اضافه کرده است.

طبق گفته اپل ، ویژگی SharePlay در اولین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey فعال است. بنابراین کسانی که این نسخه را نصب کرده‌اند ، می‌توانند کارهای بیشتری را با دوستان و اعضای خانواده خود از طریق FaceTime انجام دهند. این ویژگی قبلاً در iOS 15.1، iPadOS 15.1 و tvOS 15.1 معرفی شده بود. اما در نسخه نهایی macOS Monterey که هفته گذشته منتشر شد ، وجود نداشت.

اپل در زمان انتشار نسخه نهایی macOS Monterey گفته بود که ویژگی SharePlay در به روز رسانی بعدی اضافه خواهد شد. با استفاده از این ویژگی ، کاربران FaceTime می‌توانند به موسیقی گوش دهند، تلویزیون و فیلم تماشا کنند. در عین حال صفحه نمایش خود را با افرادی که با آنها صحبت می‌کنند به اشتراک بگذارند. این ویژگی با اپلیکیشن های اصلی اپل مانند Apple Music و +Apple Fitness و +Apple TV به خوبی کار می کند. با این حال با اپلیکیشن های جانبی دیگر نیز سازگار می باشد.

توسعه‌دهندگان قبلاً استفاده از ویژگی SharePlay را در دستگاه‌های iOS تجربه کرده بودند. آن ها اکنون می‌توانند این ویژگی را در مک های خود نیز تجربه کنند. 

از طریق لیک زیر می توانید ویژگی های macOS Monterey را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید :

macOS Monterey منتشر شد

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*