بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil Village به زودی معرفی می‌شود


Matin 10 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Resident Evil Village از جمله برترین عناوین سال 2021 است و بازی ترسناک برتر برای کامپیوتر به حساب می‌آید. چند ماهی از زمان انتشار بازی می‌گذرد و هنوز خبری از اولین بسته الحاقی بازی نیست. بنابر گزارش جدیدی، شرکت کپکام در حال تولید اولین بسته الحاقی Resident Evil Village است و قرار است آن را به صورت کاملاً رایگان در دسترس بازی‌کنان قرار دهد.

شرکت کپکام به دلایل مختلفی، نیازی به ساخت بسته الحاقی Resident Evil Village نداشت.

و این اثر ترسناک را کامل می‌دانست. این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه E3 2021 بود که نظر خود را تغییر داد و خبر از ساخت محتوای الحاقی برای بازی داد. آن زمان هیچ اطلاعاتی از بازی و ماهیت آن منتشر نشد و فهمیدیم که توسعه‌ی آن به تازگی شروع شده و ممکن است به این زودی منتشر نشود.

گزارش مالی جدید شرکت کپکام، علاوه بر انتشار آمار فروش بازی‌های مختلف و اعلام رضایت از فروش Resident Evil 3 Remake، خبرهای مهمی برای تازه‌ترین اثر رزیدنت ایول هم داشت. بنابر اطلاعات موجود، اولین بسته الحاقی بازی به صورت کاملاً رایگان منتشر می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه برای تجربه آن نیست.

گزارش مالی شرکت کپکام پر از اطلاعات مختلف در مورد استراتژی توسعه‌ی بازی‌های جدید است.

اگر به صفحه 49 این گزارش نگاه بیندازیم، خواهیم دید که کپکام در مورد ایجاد فونداسیونی برای کسب درآمد از بازی‌های آنلاین صحبت می‌کند و در ادامه به بررسی وضعیت انتشار بسته‌های الحاقی رایگان برای بازی‌های Monster Hunter Rise و Resident Evil Village می‌پردازد.

بسته الحاقی Resident Evil Village

بسته الحاقی Resident Evil Village رایگان خواهد بود

اگرچه بازی Monster Hunter Rise تا ژانویه امسال برای کامپیوتر منتشر نمی‌شود؛ اما نسخه نینتندو سوییچ بازی چندین دی‌ال‌سی با آیتم‌های تزئینی دریافت کرده است. واضح است که انتشار آیتم‌های تزئینی و اسکین برای رزیدنت ایول 8 مناسب نخواهد بود و فرصت برای انجام این کار گذشته است؛ همچنین انتشار اسکین برای یک بازی اول‌شخص نیز چندان منطقی نیست.

ممکن است اشاره کپکام به بخش چند نفره بازی به نام Re: Verse باشد که همگان انتظار تلفیق آن را با شماره‌ی جدید رزیدنت ایول داشتند. در حال حاضر ماهیت بسته الحاقی Resident Evil Village مشخص نیست و احتمالاً به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. نظر شما در مورد اولین دی‌ال‌سی بازی چیست؟ انتظار دریافت چه محتوایی را دارید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*