Ming-Chi Kuo می گوید هدست AR اپل مجهز به Wi-Fi 6 خواهد بود


امید دلیری 10 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید هدست AR اپل مجهز به Wi-Fi 6 خواهد بود. این تحلیلگر مشهور گزارش داده است که اولین هدست واقعیت افزوده ی اپل در سه ماهه چهارم سال 2022 تولید خواهد شد. این هدست در کنار 5G مورد انتظار ، دارای Wi-Fi 6 برای پهنای باند بالاتر و تأخیر کمتر است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo از ادعای وبسایت Bloomberg مبنی بر عرضه هدست AR اپل در سال 2022 به عنوان یک دستگاه برتر حمایت کرده است. او همچنین گفته است که ساخت این دستگاه در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز خواهد شد. Ming-Chi Kuo یادداشت جدیدی برای سرمایه گذاران ارسال کرده که توسط وبسایت AppleInsider دیده شده است. او در این یادداشت نگفته است که این دستگاه چه زمانی معرفی یا عرضه شود. با این حال، او جزئیات جدیدی از این دستگاه منتشر کرده است.

Ming-Chi Kuo گزارش داده است که اپل قصد دارد از اتصال سیمی بین هدست و کامپیوتر اجتناب کند.در عوض آن را به یک اتصال Wi-Fi 6 تبدیل کند. مشخصات وای فای سریعتر باید تجربه بهتری را به کاربران بدهد. زیرا تأخیر بین کامپیوتر و هدست AR اپل باید کاهش یابد. Wi-Fi 6 یا 802.11ax نیز برای کار با تعداد بیشتری از اتصالات بهینه شده است. به گفته Kuo ، همان فناوری قرار است در سال 2022 در دستگاه های متا و سونی به کار گرفته شود.

علاوه بر این ها ، انتظار می‌رود که اولین هدست AR اپل دارای یک نمایشگر نسبتاً بزرگ قابل نصب بر روی سر باشد. در واقع این محصول شبیه به عینک اپل (Apple Glass) نمی باشد. چرا که عینک اپل محصولی سبک‌تر می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*