+Apple TV سفارش ساخت سریالی با محوریت مسافرت و میزبانی Eugene Levy را داده است


امید دلیری 11 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV سفارش ساخت سریالی با محوریت مسافرت و میزبانی Eugene Levy را داده است. سرویس پخش تلویزیونی اپل روز گذشته از سفارش سریالی در رابطه با مسافری بی‌میل با حضور ستاره ی سریال Schitt’s Creek خبر داد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل می‌گوید Eugene Levy با بازی در نقش مسافری بی‌میل ، بینندگان را با برجسته‌ترین هتل‌های جهان ، مکان‌ها و فرهنگ‌ های گوناگون آشنا می‌کند. او با کمی ترس چمدانش را می بندد اما امیدوار است که تجربیاتش به فصل جدیدی در زندگی او منجر شود. البته تا زمانی که مجبور نباشد با بیماری حرکتی خود مبارزه کند و هنوز ساعت 7 شام بخورد. این سریال توسط کمپانی Twofour برای +Apple TV تولید می شود.

Eugene Levy در کنار David Brindley ، تهیه کننده اجرایی این سریال می باشد. او یک بازیگر باسابقه کمدی درخشان است که اخیراً در سریال Schitt’s Creek بازی کرده است. بازی او دو نامزدی جایزه Emmy را برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی به دست آورد. جایزه ای که او در فصل ششم و آخر این سریال در سال 2020 برنده شد. همانطور که وبسایت Variety اشاره کرده ، او در تعدادی از فیلم های برجسته حضور داشته است. او همچنین در چندین نمایش به عنوان مهمان از جمله Best in Show و A Mighty Wind حضور داشته است.

این سریال جدید به فهرست رو به رشد محتوای مستند محور اپل می افزاید. این فهرست شامل Tiny World ، Long Way Up ، Earth at Night و The Me You Can’t می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*