بازگشت Mariah Carey به +Apple TV برای ویژه برنامه ی کریسمس


امید دلیری 12 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازگشت Mariah Carey به +Apple TV برای ویژه برنامه ی کریسمس. سرویس تلویزیونی اپل اعلام کرده است که این خواننده ی محبوب در برنامه ی ویژه ی تعطیلات کریسمس حضور خواهد داشت. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژه برنامه Mariah Carey’s Magical Christmas Special در سال 2020 ، موفقیتی بزرگ برای اپل بود. امسال نیز اپل Mariah Carey را برای دومین رویداد ویژه تعطیلات باز می گرداند. ویژه برنامه ی امسال تحت عنوان Mariah’s Christmas: The Magic Continues می باشد. این برنامه ماه دسامبر در +Apple TV در سراسر جهان پخش خواهد شد. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد : تعطیلات رسماً اینجاست. زیرا اپل و ماریا کری امروز بازگشت ملکه کریسمس به +Apple TV را با یک رویداد ویژه تعطیلات کاملاً جدید اعلام می کند. برنامه ای که در ماه دسامبر در سطح جهانی پخش خواهد شد. 

در برنامه ی امسال قرار است Mariah Carey ، Khalid و Kirk Franklin آهنگ مشترک جدید خود به نام Fall in Love at Christmas را اجرا کنند. این خواننده ها افتخارات زیادی را در کارنامه ی خود دارند. ماریا کری چندین بار برنده ی جوایز platinum و Grammy شده است. Khalid نامزد جایزه Grammy و Kirk Franklin برنده ی جایزه Grammy شده اند. آن ها قرار است تک آهنگ جدید Fall in Love at Christmas را برای اولین بار در +Apple TV بصورت زنده اجرا کنند.

+Apple TV همچنین برنامه ی سال قبل یعنی Mariah Carey’s Magical Christmas Special را مجدداً پخش خواهد کرد. چرا که اپل در نظر دارد به شادی تعطیلات در سراسر جهان ادامه دهد. اپل اعلام نکرده است که ویژه برنامه ی امسال در چه روزی از دسامبر پخش خواهد شد. اما تک‌ آهنگ Fall in Love at Christmas در تاریخ 5 نوامبر منتشر می‌شود. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*