بازی های موبایل نتفلیکس به صورت رایگان برای کاربران اندروید منتشر شد


Matin 12 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

شبکه استریم محتوا نتفلیکس از اوایل سال جاری به دنبال ورود به عرصه بازی‌های ویدیویی و انتشار بازی به صورت رایگان بوده است. شایعات و گزارش‌های مختلف از ورود جدی نتفلیکس به بازار انتشار بازی خبر می‌داد و حال اولین قدم برداشته شده است. مشترکین می‌توانند دانلود بازی اندروید را به صورت مستقیم از اپ نتفلیکس انجام دهند و از چندین بازی موبایل اضافه شده، به صورت کاملاً رایگان استفاده کنند.

نتفلیکس اوایل امسال، دلیل ورود به عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی را تولید آثار تعاملی بر اساس سریال‌ها و مجموعه‌های تحت مالکیت از جمله Stranger Things دانست؛ اما شواهد نشان از برنامه‌ریزی گسترده برای انتشار بازی‌های ویدیویی است. ماه گذشته از انتشار بازی‌ های جدید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافه برای کاربران خبردار شدیم که پیام مهمی به شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت و سونی بود.

مایکروسافت مدت‌هاست سرویس ایکس باکس گیم پس را به عنوان نتفلیکس عرصه‌ی بازی معرفی کرده و حال دیگر نمی‌توان این توصیف را برای سرویس اشتراک بازی ردموندی‌ها به کار برد. بنابر مطلب منتشرشده توسط مایک وردو، مدیر تولید بازی نتفلیکس، عناوین جدید این شرکت از امروز به صورت رایگان برای موبایل‌های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است. و با اشاره به تغییرات جدید، ذکر کرد: :«بازی های موبایل ما در حال حاضر برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است و کافی است با پروفایل نتفلیکس خود وارد اپ شوید»

بازی موبایل نتفلیکس

ورود جدی نتفلیکس به بازار بازی موبایل

با ورود به اپ نتفلیکس، قادر به دیدن چندین بازی مختلف خواهید بود که با کلیک روی آن‌ها، قابلیت دانلود و اجرا به شما داده خواهد شد. فهرست پنج بازی منتشر شده در ادامه ذکر شده است. گفتنی است هرکدام از این بازی‌ها برای یک سبک مخصوص منتشر شده و مهم نیست از چه دستگاهی به این بازی‌ها دسترسی پیدا کنید. برای نمونه می‌توانید از موبایل استفاده کنید یا اینکه تبلت و تلویزیون را به کار بگیرید.

  1. Stranger Things: 1984
  2. Stranger Things 3: The Game
  3. Card Blast
  4. Teeter Up
  5. Shooting Hoops

در حال حاضر تنها پنج بازی اندروید در دسترس است و قرار است به زودی، کاربران iOS نیز قادر به دریافت تجربه‌ای مشابه شوند. قابلیت اشتراک‌گذاری خانوادگی (Family Share) نیز برای بازی‌ها فعال است و کافی است یک نفر اکانت بزرگ‌سال را تهیه کرده باشد. گفتنی است تمامی کاربران در حال حاضر به بازی موبایل نتفلیکس دسترسی ندارند و فرایند تکمیل پروفایل تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

ورود نتفلیکس به صنعت انتشار بازی موبایل می‌تواند تأثیر زیادی روی سرویس‌های مشابه مانند اپل آرکید بگذارد. اپل مدت‌هاست بازی‌های پولی را از طریق یک سرویس مبتنی بر حق اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که بازی موبایل نتفلیکس در کنار فیلم و سریال قرار می‌گیرد، ارزش خرید اشتراک از سرویس اپل آرکید بیشتر خواهد بود. نظر شما چیست؟‌

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*