اینستاگرام پشتیبانی از پیش‌ نمایش کارت توییتر برای پست‌ها را باز می‌گرداند


امید دلیری 13 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینستاگرام پشتیبانی از پیش‌ نمایش کارت توییتر برای پست‌ها را می‌گرداند . اینستاگرام از امروز مجدداً پشتیبانی از این ویژگی را بر می گرداند. اکنون هنگامی که کاربران پیوند اینستاگرام را در توییتر به اشتراک می گذارند، پیش نمایش پست آن ها در توییت نشان داده می شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قبل از این تغییر ، زمانی که کاربران لینک اینستاگرام را در توییتر ارسال می کردند ، توییت آن ها فقط آدرس لینک اینستاگرام را نمایش می داد. این پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در سال 2012 تصمیم بحث برانگیزی مبنی بر حذف پشتیبانی از کارت توییتر گرفت. در آن زمان ، Kevin Systrom از اینستاگرام گفت که دلیل حذف این ویژگی این بود که اینستاگرام می‌خواست کنترل محتوای آن را در دست بگیرد. در واقع اینستاگرام می‌خواست تصاویر برخلاف توییتر ، در پلتفرم خودش مشاهده شوند.

حذف پشتیبانی از کارت توییتر با واکنش های منفی روبرو شد. زیرا ارسال متقاطع را برای کاربران دشوارتر کرد. در برخی موارد، کاربران راه‌حل‌هایی را از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث پیدا کردند. راه حل هایی که آن ها را کمک می کرد تا پست‌های اینستاگرام را در توییت‌ها نشان دهند. توییتر همچنین این تغییر را در توییتی تأیید کرده است. توییتر همچنین خاطرنشان کرده : اگر می‌خواهید آخرین پست اینستاگرام خود را در تایم لاین توییتر نیز به اشتراک بگذارید ، خوش شانس هستید. اکنون هنگامی که پیوندی به یک پست اینستاگرام در یک توییت به اشتراک می گذارید، به عنوان یک کارت با پیش نمایش عکس نشان داده می شود.

بازگشت پشتیبانی از کارت توییتر از امروز در اندروید، iOS و نسخه ی وب برای همه کاربران در حال اجراست. اگرچه این یک ویژگی کوچک است، اما مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.  زیرا ارسال متقاطع از اینستاگرام به توییتر را بسیار آسان‌تر می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*