به روزرسانی HomePod 15.1.1 منتشر شد


امید دلیری 13 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به روزرسانی HomePod 15.1.1 منتشر شد. غول فناوری به روزرسانی جدیدی برای HomePod mini و HomePod منتشر کرده است. این به روزرسانی مشکل نسخه ی قبل را برطرف می کند. مشکلی مبنی بر پخش نشدن پادکست ها. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی نرم افزار HomePod و HomePod mini معمولاً در کنار سایر سیستم عامل های اپل منتشر می شود. اما اینبار اپل به روزرسانی HomePod 15.1.1 را بصورت جداگانه منتشر کرده است. البته اپل چند روز پیش نسخه ی جدید سیستم عامل اپل تی وی یعنی tvOS 15.1.1 را نیز بصورت جداگانه منتشر کرد. به روزرسانی جدید HomePod برای رفع مشکلات پخش پادکست منتشر شده است. به گفته وبسایت AppleInsider به نظر می رسد این به به روزرسانی فاقد ویژگی جدید باشد.

اپل قبلاً نرم‌افزار HomePod را در ۲۵ اکتبر با نسخه ی HomePod 15.1 به‌روزرسانی کرده بود. غول فناوری در این به روزرسانی پشتیبانی از Lossless Audio را به همراه ویژگی Dolby Atmos  را اضافه کرده بود. این ویژگی ها در نسخه های قبلی وعده داده شده بودند ، اما به تعویق افتادند. علاوه بر این ، رنگ های جدید HomePod mini اکنون برای سفارش در دسترس هستند. این رنگ های جدید شامل آبی، نارنجی و زرد می باشند.

دارندگان HomePod یا HomePod mini به طور خودکار می توانند به روزرسانی HomePod 15.1.1 را دریافت و نصب کنند. کسانی که می خواهند فوراً به روز رسانی را نصب کنند، می توانند این مراحل را انجام دهند : باز کردن اپلیکیشن Home، ضربه زدن روی نماد Home در گوشه سمت چپ بالا، انتخاب Home Settings و سپس Software Update.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*