Matt Dillon و Bernadette Peters به جمع بازیگران سریال High Desert پیوستند


امید دلیری 13 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Matt Dillon و Bernadette Peters به جمع بازیگران سریال High Desert پیوستند. اپل در حال تکمیل بازیگران سریال کمدی آینده ی +Apple TV می باشد. به غیر از این دو بازیگر ، Christine Taylor و تعدادی بازیگر دیگر نیز به این پروژه پیوسته اند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال کمدی جدید +Apple TV

سریال High Desert شامل قسمت های نیم ساعته می باشد و اپل در سال 2020 سفارش تولید آن را ثبت کرده بود. شخصیت اصلی این سریال Peggy نام دارد که Patricia Arquette این نقش را بازی می کند. او یک معتاد سابق است که پس از مرگ مادرش تصمیم می گیرد شروع جدیدی به عنوان یک محقق خصوصی داشته باشد. این سریال پس با گذشت ماه‌ها از شروع ساخت ، در حال تکمیل کردن بازیگران خود می باشد. وبسایت Variety لیست بازیگران جدیدی که به این سریال اضافه شده اند را منتشر کرده است. این لیست شامل :

  • Matt Dillon
  • Bernadette Peters
  • Christine Taylor
  • Rupert Friend
  • Brad Garrett
  • Weruche Opia

Matt Dillon نقش Denny همسر سابق Peggy را بازی می‌کند. او یک اپراتور بی رحم و جذاب می باشد که بصورت مشروط آزاد است. Rupert Friend نقش Guru Bob را بازی می کند. او یک مجری سابق است که پس از تجربه ضربه‌ای که زندگی او را تغییر می‌دهد، خود را به عنوان یک عارف تغییر می‌دهد. Brad Garrett قرار است نقش Bruce را بازی کند. او بازپرس خصوصی است که Peggy را استخدام می کند تا در تجارت رو به زوال او کار کند. Weruche Opia نقش Carol را بازی می کند. او نزدیکترین دوست Peggy و نامزد بی حوصله یک پزشک اورژانس است. او همچنین یک نامادری جدید است که یک راز برای خودش دارد.

Bernadette Peters نقش Rosalyn مادر Peggy را بازی می کند. Christine Taylor نیز در نقش Diane ، خواهر Peggy بازی خواهد کرد. Nancy Fichman و Katie Ford سازندگان سریال High Desert می باشند. آن ها در کنار Jennifer Hoppe نویسندگی این سریال را نیز بر عهده دارند. هر سه نفر به همراه Patricia Arquette و Jay Roach که کارگردانی هر هشت قسمت را برعهده دارد ، تهیه کنندگان اجرایی نیز خواهند بود. Ben Stiller همراه با Nicky Weinstock و Jackie Cohn از کمپانی Red Hour Films نیز تهیه کنندگان اجرایی این سریال می باشند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*