فیلم Finch در +Apple TV به نمایش درآمد


امید دلیری 15 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Finch در +Apple TV به نمایش درآمد. فیلم علمی تخیلی جدید انحصاری اپل با بازی Tom Hanks امروز بصورت انحصاری در +Apple TV نمایش داده شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فیلم Finch دومین فیلم انحصاری اپل با حضور Tom Hanks می باشد. اکنون پیش نمایش فیلم Finch منتشر شده است. این فیلم داستان یک مرد ، یک روبات و یک سگ را روایت می کند. آن ها در یک ماجراجویی قدرتمند و پر تحرک در جستجوی یک مرد می باشند. این امر برای اطمینان آن مرد از مراقبت از سگ محبوبش بعد از اینکه بمیرد انجام می شود. Tom Hanks نقش Finch را در این فیلم بازی خواهد کرد. او یک مهندس رباتیک و بازمانده از یک رویداد خورشیدی فاجعه بار که جهان را ویران کرده می باشد. Caleb Landry Jones نقش رباتی را بازی می کند که فینچ برای مراقبت از سگش به نام Goodyear می سازد.

فیلم Finch بشریت توسط یک اتفاق خورشیدی منقرض و کره ی زمین نابود شده است. این سه نفر سفری خطرناک را در غرب متروک آمریکا آغاز می کنند. فینچ تلاش می کند تا به ربات خود که خودش را Jeff می نامد ، شادی و شگفتی نشان دهد که زنده بودن به چه معناست. سفر آنها با چالش ها و طنزهای مختلفی همراه است. از تهیه کنندگان این فیلم می توان  Robert Zemeckis ، Luck Sapochnik ، Andy Berman ، Adam Merims و Jeb Brody را نام برد.

Tom Hanks معتقد است که بخش زیبای فیلم این است که خوشبینانه، امیدوارکننده و لذت بخش است. هنکس همچنین در فیلم Greyhound ، فیلم انحصاری +Apple TV حضور داشت. این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد و اولین فیلم بزرگ و موفق اپل در آن زمان بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*