بازی رایگان بتلفیلد در آینده ساخته خواهد شد


Matin 16 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

در مدت بازه زمانی طولانی الکترونیک آرتز قصد دارد تا یک بازی رایگان بتلفیلد را ارائه کند. البته طبق اخبار اخیر این اتفاق به زودی نخواهد افتاد. در آخرین گزارش مالی EA مدیر این شرکت به نام اندرو ویلسون گفت که هدف EA گسترش امکان بازی برای بازیکنان است. به اینگونه گیمر انتخاب این را داشته باشد که چگونه از یک محصول استفاده کند. یکی از قدم‌ها برای رسیدن به این هدف عرضه بازی رایگان بتلفیلد است.

وی گفت:

زمانی که ما در مورد فرنچایز‌های بزرگمان مثل بتلفیلد و فیفا فکر می‌کنیم، ذهنمان به سمت خلاقیت می‌رود. هدف اصلی ما نیز گسترش چگونگی تجربه بازی است. اینکه ما چگونه بازی را در تمام پلتفرم‌ها در دسترس بگذاریم. اینکه چگونه بازی در دسترس همه افراد قرار گیرد. یکی از اولین قدم‌ها در این زمینه نیز، روش تجارت است.

ویلسون گفت اینکه بتلفیلد یک بازی رایگان داشته باشد منطقی به نظر می‌رسد. در حال حاضر EA روی این موضوع کار نمی‌کند. او باور دارد که اول باید این فرنچایز از نو شروع کند و به نوعی بتلفیلد 2042 شروعی برای این ماجرا است. بخش 128 نفره آن به همراه بتلفیلد پرتال نشانی برای تغییرات بزرگ در این سری بازی هستند. قدم بعدی برای این فرنچایز عرضه بازی Battlefield Mobile است.

در ادامه ویلسون گفت:

من تصور می‌کنم، در زمانی که ما در مورد گسترش یک بازی صحبت می‌کنیم، بحث رایگان شدن آن نیز منطقی باشد. البته تمرکز ما روی آن نیست.

امسال سال شلوغی برای ژانر اول شخص شوتر است

برای اولین بار در سال‌ها بتلفیلد، هیلو و کال آو دیوتی همگی یک بازی جدید از فرنچایز خود منتشر می‌کنند. فاصله عرضه این بازی‌ها نیز کمتر از یک ماه است. خاص بودن بتلفیلد اینجاست که هیچ بخش رایگانی ندارد. بخش آنلاین هیلو به همراه وارزون کال آو دیوتی رایگان هستند اما هیچ چیزی از بتلفیلد رایگان نیست.

البته EA در زمینه بازی رایگان از دیگر شرکت‌ها عقب نیست. بازی Apex Legends یکی از بازی‌های خوب رایگان است و برای الکترونیک آرتز نیز بسیار پولساز بوده است.

در گذشته ما شاهد بازی‌های رایگان بتلفیلد بودیم. از این موارد می‌توان به Battlefield Heroes و Battlefield Play4free اشاره کرد. البته این دو بازی بعد از مدتی کوتاه از بین رفتند. باید صبر کرد و دید که بازی جدید بتلفیلد چه چیزی برای رقابت با موارد دیگر خواهد داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*