توییتر در حال راه اندازی قابلیتی است که جستجوی توییت‌های کاربران را آسان‌تر می‌کند


امید دلیری 16 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر در حال راه اندازی قابلیتی است که جستجوی توییت‌های کاربران را آسان‌تر می‌کند. برخی از کاربران توییتر در iOS شروع به دسترسی به قابلیتی کرده اند که جستجو در توییت های یک کاربر را آسان می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

کسانی که به این قابلیت دسترسی دارند ، هنگامی که به پروفایل یک کاربر بروند ، نماد جستجو را در گوشه سمت راست بالای صفحه در بنر پروفایل کاربر در کنار منوی سه نقطه مشاهده می کنند. سپس می توانند کلمات کلیدی را برای جستجوی توییت های کاربر تایپ کنند. توییتر به وبسایت TechCrunch گفته است که این ویژگی برای همه کاربران جهانی در iOS در دسترس است. جستجوی توییت‌های کاربران به آرامی برای نسخه ی وب و اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیش از این قابلیت جدید ، جستجوهایی مانند این قابلیت در توییتر امکان پذیر بود. فقط نیاز بود که بدانید که چگونه یک جستجوی پیشرفته را قالب بندی کنید. برای مثال اگر from:@TechCrunch Twitter را جستجو کنید، می‌توانید تمام توییت‌های TechCrunch حاوی کلمه Twitter را ببینید. صرف نظر از اینکه آیا به ویژگی جستجوی جدید دسترسی دارید یا خیر. قابلیت جستجوی پیشرفته قدیمی توییتر ، با جستجوی کلمه و سپس کلیک کردن روی منوی سه نقطه در کنار نوار جستجو در وب قابل دسترسی است.

شما با استفاده از قابلیت جدید می‌توانید جستجوها را بر اساس تاریخ، میزان تعامل و موارد دیگر فیلتر کنید. با این حال، این دکمه جستجو به راحتی یافتن توییت‌های یک کاربر خاص را آسان‌تر می‌کند. بنابراین اگر نمی‌دانستید چگونه جستجوی پیشرفته انجام دهید، استفاده از دکمه جستجو ، جستجوی توییت‌های کاربران آسان‌تر خواهد کرد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*