+Apple TV قراردادی را با رئیس سابق ESPN و شریک او امضاء کرد


امید دلیری 16 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV قراردادی را با رئیس سابق ESPN و شریک او امضاء کرد. غول فناوری به دنبال آن است تا با این قرارداد به مجموعه‌ محتوای مستند ورزشی-محور اضافه کند. این قرارداد بین اپل و John Skipper و Dan Le Batard می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

John Skipper از سال 2012 تا 2017 ریاست ESPN را بر عهده داشت. او با همکاری Dan Le Batard شرکت تولید محتوا Meadowlark Media را تشکیل داد. بر اساس گزارش وبسایت Deadline ، اپل اخیراً قراردادی را با Meadowlark Media منعقد کرده است. قراردادی که شامل تولید فیلم‌های مستند و سریال‌های بدون فیلمنامه برای +Apple TV خواهد بود. بر اساس این گزارش ، Meadowlark Media قصد دارد با داستان نویسان در پروژه های مختلف همکاری کند. اما محتوای اولیه ارائه شده بر روی ورزش متمرکز خواهد بود.

با توجه به سابقه ی John Skipper و Dan Le Batard ، این استراتژی تعجب‌آور نیست. John Skipper به مدت 27 سال در ESPN بود. او پس از شش سال ریاست در سال 2017 از این شرکت جدا شد. Dan Le Batard یکی از همکاران دائمی بود که در Outside the Lines، The Sports Reporters و College GameDay حضور داشت. در این گزارش آمده است که او قبل از ترک شبکه در ماه ژانویه ، به عنوان مجری مهمان برنامه Pardon the Interruption فعالیت می کرد.

John Skipper و Dan Le Batard در برنامه ی The Dan Le Batard Show with Stugotz رادیو ESPN با هم کار کرده اند. یکی از اولین و تنها عناوین ورزشی که در +Apple TV قرار گرفت ، مجموعه مستند کوتاه Greatness Code بود. این مستند به لحظات تعیین کننده حرفه ورزشکاران حرفه ای می پردازد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*