واتس‌اپ پشتیبانی چند دستگاهی را برای همه کاربران iOS و اندروید ارائه می‌کند


امید دلیری 17 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

واتس‌اپ پشتیبانی چند دستگاهی را برای همه کاربران iOS و اندروید ارائه می‌کند. این پیام رسان در جدیدترین نسخه ی خود ، پشتیبانی از چند دستگاه را بصورت آزمایشی برای تمامی کاربران iOS و اندروید ارائه کرده است. اکنون واتس‌اپ اجازه می دهد تا در چهار دستگاه متصل بدون نیاز به اتصال کاربران از طریق تلفن هوشمند استفاده شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برای فعال کردن پشتیبانی چند دستگاهی ، باید جدیدترین نسخه ی واتس‌اپ را دریافت کنید. پس از دریافت و نصب آخرین نسخه ، وارد آن شوید. سپس وارد Settings شوید و Linked Devices را انتخاب کنید. Multi-Device Beta را انتخاب کنید، سپس روی Join Beta ضربه بزنید. پس از انجام این کار، می توانید شروع به پیوند دادن دستگاه ها کنید. پس از اتصال دستگاه‌های شما، پیام‌ها را می‌توان با استفاده از برنامه دسک‌تاپ واتس‌اپ یا سرویس مبتنی بر وب ارسال و دریافت کرد. همچنین تلفن شما دیگر نیازی به آنلاین ماندن نخواهد داشت.

در حال حاضر امکان حذف پیام‌ها یا رشته‌های مکالمه از یک دستگاه مرتبط در ویژگی پشتیبانی چند دستگاهی وجود ندارد. شایان ذکر است که نمی توانید از طریق وب، دسکتاپ یا پورتال به کاربرانی که نسخه قدیمی واتس اپ را در گوشی خود دارند پیام یا تماس برقرار کنید. می توانید همزمان فقط یک تلفن به حساب واتس‌اپ خود متصل کنید. تماس‌ها و پیام‌های شخصی در همه دستگاه‌ها رمزگذاری شده باقی می‌مانند. اگر بیش از 14 روز از تلفن خود استفاده نکنید، دستگاه‌های پیوند داده شده شما قطع می‌شوند.

به گفته ی وبسایت MacRumors پشتیبانی چند دستگاهی واتس‌اپ هنوز در مرحله آزمایشی است. به همین دلیل واتس‌اپ هشدار می‌دهد که ممکن است عملکرد و کیفیت سرویس آن تحت‌تاثیر قرار گیرد. اگرچه کاربران هر وقت که بخواهند می توانند این ویژگی آزمایشی را ترک کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*