نتفلیکس بازی هایش را از طریق App Store به جای اپلیکیشن خود در iOS منتشر می کند


امید دلیری 18 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نتفلیکس بازی هایش را از طریق App Store به جای اپلیکیشن خود در iOS منتشر می کند. بر اساس گزارشی جدید ، برنامه ی نتفلیکس برای انتشار بازی‌هایش در iOS ، با اندروید متفاوت است. چرا که نتفلیکس بازی ها را از طریق اپلیکیشن خود برای سیستم عامل اندروید ارائه می دهد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نتفلیکس به طور رسمی اشتراک بازی های خود را در 3 نوامبر راه اندازی کرد. این سرویس به مشترکین ویدیوی خود دسترسی به مجموعه ای از بازی های اندروید را ارائه داد. ممکن است چند ماه طول بکشد تا این ویژگی برای iOS ارائه شود. اما نتفلیکس تقریباً مطمئن است که به دلیل قوانین App Store اپل نمی تواند این ویژگی را به همان روش ارائه دهد. Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg ، گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است.

Mark Gurman گفته است که نتفلیکس تمامی بازی های خود را طی یک ابتکار عمل از طریق App Store منتشر خواهد کرد. بازی‌ها برای راه‌اندازی از داخل اپلیکیشن اصلی نتفلیکس در دسترس خواهند بود. اما امکان دانلود و بازی در اپلیکیشن وجود ندارد. قوانین اپ App Store اپل مانع از تبدیل شدن اپلیکیشن ها به ویترین فروشگاه اپلیکیشن های شخص ثالث می شود. اگر اپلیکیشن نتفلیکس امکان دانلود بازی ها را داشته باشد ، عملاً قوانین اپل را نقص می کند. 

Mark Gurman معتقد است که اجرای بازی های نتفلیکس از طریق App Store در iOS ، یک راه حل است. اما نه راه حلی که سرویس بازی نتفلیکس را در بهترین موقعیت برای موفقیت قرار دهد. زیرا مصرف کنندگان ترجیح می دهند از تمامی خدمات این سرویس بصورت یکجا در یک اپلیکیشن استفاده کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*