کلاب‌هاوس قابلیت Replay را در به روزرسانی جدید خود اضافه کرد


امید دلیری 18 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کلاب‌هاوس قابلیت Replay را در به روزرسانی جدید خود اضافه کرد. این قابلیت (بازپخش‌) به مدیران اجازه می دهد اتاق های زنده را ضبط کنند و بعداً آنها را به اشتراک بگذارند. به این ترتیب میزبانان و مدیران این پلتفرم از امروز ابزار جدیدی را در کیت خود خواهند داشت. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اضافه شدن قابلیت های جدید به کلاب‌هاوس همچنان ادامه دارد

کلاب‌هاوس در به روزرسانی جدید خود ، قابلیت Replay را در اپلیکیشن های iOS و Android خود اضافه کرده است. این قابلیت به مدیران اجازه می‌دهد اتاق صوتی خود را ضبط کنند تا هرکسی که آن را به‌طور زنده از دست می‌دهد ، بتواند بعداً آن را بررسی کند. این شرکت ابتدا اعلام کرد که این ویژگی در پایان سپتامبر منتشر می شود. با استفاده از این ویژگی ، می‌توان اتاق‌های عمومی را به‌صورت اختیاری ضبط کرد. سپس آن را در یک کلاب یا پروفایل کاربری ذخیره کرد. بازپخش‌ها قابل دانلود خواهند بود تا هر کسی که میزبان اتاق است بتواند آن را در پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارد. مثلاً به عنوان پادکست، کلیپ در یوتیوب، استوری اینستاگرام و ویدیوی TikTok.

قابلیت Replay از لینک های پین‌شده نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌ای که کلاب‌هاوس قبلاً معرفی کرده بود تا به مدیران اجازه دهد یک لینک مرتبط را در بالای اتاق پین کنند. هرکسی که به یک اتاق ضبط شده گوش دهد ، می تواند به صحبت های نفر بعد پرش کند ، با سرعت 1.5 یا 2 برابر به آن گوش دهد، مکث کند و کلیپ های 30 ثانیه ای بسازد. سازندگان کلاب می‌توانند ببینند چه کسی به بازپخش‌ یک اتاق پس از پایان اتاق زنده گوش می‌دهد.

قابلیت Replay یا بازپخش اتاق‌های صوتی ، جذابیت کلاب‌هاوس را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. خصوصاً برای افرادی که اغلب در رویدادهای صوتی زنده شرکت نمی کنند. در واقع به هر کسی اجازه می‌دهد از این اپلیکیشن بیشتر شبیه یک موتور اکتشاف پادکست استفاده کند. سازندگان نیز احتمالاً از داشتن گزینه ای برای بهترین محتوای خود خوشحال خواهند شد. به این ترتیب می توانند پس از پایان یک اتاق زنده، فرصتی برای یافتن مخاطبان گسترده تری داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*