اپل دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد


امید دلیری 19 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. غول فناوری دومین نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید مک را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. به این ترتیب توسعه دهندگان می توانند این نسخه آزمایشی را در مک خود دانلود و نصب کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین کاربران این به روزرسانی آزمایشی را به روش over-the-air در دستگاه های ثبت شده خود در دسترس خواهند داشت. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً مدت کوتاهی بعد از نسخه توسعه دهندگان منتشر می شوند. این نسخه ها از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس خواهند بود.

اپل نسخه ی نهایی macOS Monterey را در 25 اکتبر برای عموم منتشر کرد. دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey در حالی منتشر شده که اپل اولین نسخه ی آزمایشی آن را در 28 اکتبر در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. اولین نسخه ی آزمایشی شامل اضافه شدن ویژگی SharePlay بود. این ویژگی برای اشتراک گذاری صفحه نمایش و تماشای تلویزیون و فیلم با دوستان و خانواده از طریق FaceTime استفاده می شود. این نسخه همچنین همراه با اصلاحات App Store و SwiftUI بود. به نظر می رسد که نسخه ی جدید نیز به رفع اشکالات و بهبود عملکرد می پردازد.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*