کمپانی راکستار درحال ساخت ریمستر بازی Red Dead Redemption است


Matin 19 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنابر اخبار منتشر شده، ریمستر بازی Red Dead Redemption درحال توسعه است. این ریمستر به نظر برای کنسول‌ها و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

این اخبار از مجله راکستار گرفته شده است. در ابتدا باتوجه به اطلاعات قبلی در همین موضوع در ردیت گمانه زنی‌هایی می‌شد. حالا مجله راکستار درحال دادن اطلاعات درمورد ریمستر بازی رد دد ریدمپشن است. این درحالی است که نسخه اصلی بازی در سال 2010 عرضه شد.

رد دد که 3 سال پیش منتشر شد از تمام توان سخت افزار موجود استفاده می‌کرد و به بهترین شکل کار می‌کرد.

پلتفرم‌های اجرایی برای این بازی هنوز کامل مشخص نشده است. اما خود کمپانی راکستار اعلام کرده که این نسخه، ریمستر کاملی نخواهد بود.

درواقع ریمستر بازی Red Dead Redemption یک آپگرید در صحنه‌های بصری خواهد بود.

همانطور که احتمالا می‌دانید جدیدترین ریمستری که قرار است از شرکت راکستار منتشر شود رد دد نیست، بلکه سه‌گانه جی تی ای است.

در همین اخبار درمورد بازی جی تی ای 6 نیز اطلاعاتی وجود دارد. به‌ نظر می‌رسد اوضاع برای بازی GTA 6 احتمالی خیلی خوب پیش نمی‌رود. دن هوسر، یکی از بنیان گذاران استودیو راکستار در سال 2020 از این کمپانی جدا شد. این جدایی باعث شد بازی جی تی ای 6 دوباره از ابتدا ری استارت شود و در مراحل ابتدایی توسعه قرار بگیرد. درواقع اوضاع کمی آشفته به نظر می‌رسد. در دو سال گذشته، اخبار درمورد بازی GTA 6 همیشه داغ بوده است. در این مدت بسیاری از شایعات درمورد شکل بازی و نقشه‌ها نیز منتشر شدند و هیچکدام هنوز تایید نشده اند.

اما اوضاع برای سه‌گانه جی تی ای متفاوت است و این بازی در روزهای آتی در دسترس قرار خواهد گرفت. باید دید آیا می‌تواند هواداران این بازی را راضی نگه دارد یا خیر. نسخه دیجیتال این بازی در 11 نوامبر یا 20 آبان عرضه خواهد شد. البته نسخه فیزیکی این بازی در 15 آذر در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*