اپل دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey را بصورت عمومی منتشر کرد


امید دلیری 20 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey را بصورت عمومی منتشر کرد. غول فناوری یک روز پس از انتشار نسخه آزمایشی برای توسعه‌دهندگان ، آن را بصورت عمومی منتشر کرده است. به این ترتیب تمامی کاربران می توانند این نسخه آزمایشی را در مک خود دانلود و نصب کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دومین نسخه آزمایشی عمومی 12.1 macOS Monterey باید با نسخه توسعه دهندگان یکسان باشند. اعضای برنامه تست نرم افزار عمومی اپل می توانند این نسخه ها را از پورتال وب اپل دریافت کنند.

اپل نسخه ی نهایی macOS Monterey را در 25 اکتبر برای عموم منتشر کرد. دومین نسخه آزمایشی 12.1 macOS Monterey در حالی منتشر شده که اپل اولین نسخه ی آزمایشی آن را در 28 اکتبر در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. اولین نسخه ی آزمایشی شامل اضافه شدن ویژگی SharePlay بود. این ویژگی برای اشتراک گذاری صفحه نمایش و تماشای تلویزیون و فیلم با دوستان و خانواده از طریق FaceTime استفاده می شود. این نسخه همچنین همراه با اصلاحات App Store و SwiftUI بود. به نظر می رسد که نسخه ی جدید نیز به رفع اشکالات و بهبود عملکرد می پردازد.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*