Olivier Martinez به سریال کمدی جدید +Apple TV با حضور Maya Rudolph پیوست


امید دلیری 20 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Olivier Martinez به سریال کمدی جدید +Apple TV با حضور Maya Rudolph پیوست. سریال کمدی آینده +Apple TV که نام آن هنوز مشخص نیست به گسترش بازیگران ستاره خود ادامه می دهد. اکنون بازیگر فرانسوی و ستاره فیلم Before Night Falls به جمع بازیگران کمدی آینده ی اپل پیوسته است.

چندی پیش اعلام شد که Joel Kim Booster و MJ Rodriquez به جمع بازیگران سریال کمدی +Apple TV اضافه شده اند. پس از اضافه شدن آن ها ، اکنون اعلام شده است که Olivier Martinez نیز در کمدی جدید Maya Rudolph حضور خواهد داشت. این سریال جدید توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته ، تولید و اجرا خواهد شد. Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، از طریق شرکت خود یعنی Animal Pictures ، تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. این سریال دومین همکاری +Apple TV و Alan Yang است.

اپل در ماه مارس توانست حق پخش آن را کسب کند. داستان این سریال در رابطه با یک زن به نام Molly (با بازی Maya Rudolph) می باشد. زنی که زندگی به ظاهر بی نقص او پس از آنکه شوهرش او را با هیچی به جز 87 میلیارد دلار ترک می کند،  از این رو به آن رو می شود. اکنون Olivier Martinez جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است. به گزارش وبسایت Deadline ، او قرار است نقش Jean Pierre را بازی کند. میلیاردر دیگری که نماینده خیریه خانواده اش در فرانسه است. در ادامه Molly به طور مکرر به او علاقه مند می شود.

+Apple TV تولید این سریال را اعلام کرده است، اما جزئیات بیشتری از آن فاش نشده است. همچنین مشخص نیست که اپل چه زمانی پخش این سریال را آغاز خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*