ریمستر سه گانه GTA روز گذشته منتشر شد و با استقبال طرفداران قدیمی قرار گرفت. میلیون‌ها علاقه‌مند به بازی در سراسر دنیا منتظر بازگشت بازی‌های قدیمی این مجموعه با ظاهر جدید بودند و حال چند ساعت پس از انتشار جهانی، کرک بازی GTA The Trilogy به شیوه‌ی P2P در دسترس قرار گرفته و می‌توانید ماجراجویی خود را شروع کنید.

بازی GTA The Trilogy شامل ریمستر سه بازی مهم مجموعه‌ی جی تی ای از جمله GTA 3، GTA Vice City‌ و GTA San Andreas است. هرکدام از این بازی‌ها با کیفیت 4K در دسترس قرارگرفته‌اند و شاهد تغییرات مهمی مانند سیستم نورپردازی جدید و تغییر سیستم هدایت بازی هستیم. سیستم‌های مدرن باعث شده تا ظاهر بازی تغییر پیدا کند، اما حس و حال قدیمی همچنان پابرجاست و تغییری در این زمینه مشاهده نخواهید کرد.

کرک بازی GTA The Trilogy به شیوه‌ی P2P منتشر شده که مکانیسم امنیتی لانچر راک‌استار را دور می‌زند. بازی‌های این شرکت نیازمند اتصال به Social Club هستند و این کرک، شبیه‌سازی اتصال به این شبکه را انجام می‌دهد. البته بازی اصلی نیز دارای قفل است که توسط فردی ناشناسی کرک شده است. کنار هم گذاشتن شبیه‌ساز Social Club و کرک فایل بازی، باعث شده تا اجرای بازی بدون مشکل اجرا شود.

بنابر توضیحات منتشر شده توسط فردی که کرک بازی GTA The Trilogy را آپلود کرده است، کافی است روی فایل Launcher.exe کلیک کنید و شاهد اجرای بازی خواهید بود. همچنین کرک هرکدام از بازی‌ها به صورت جداگانه منتشر شده و لازم نیست بازی‌های دیگر را هم دانلود کنید. برای نمونه اگر مایل به تجربه‌ی ریمستر سن آندریاس هستید، کافی است همان بازی را دانلود کنید.

کرک GTA The Trilogy

عدم بهینه‌سازی مناسب GTA The Trilogy

ریمستر سه گانه GTA اگرچه تغییرات گرافیکی زیادی را اعمال کرده؛ اما نیازمند آپدیت‌های فنی برای بهبود بهینه‌سازی انجام شده است. برای نمونه مشکلاتی مانند افت فریم در GTA 3 دیده می‌شود که برای یک بازی بیست‌ساله عجیب است. همچنین احتمال خارج شدن تصویر از کادر نیز وجود دارد و به طور کل، بازی آن‌چنان‌که فکر می‌کنید بهینه نیست و در صورت بروز مشکل، باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشید. برای کاهش مشکلات فنی، بهتر است فریم‌ریت آزاد را کنار بگذارید و آن را روی 60‌ فریم قفل کنید.

پس از انتشار کرک Mr.Goldberg، فرد دیگری با بهینه‌سازی شبیه‌ساز سوشال کلاب، اجرای بازی را بهتر کرده کرده است. راک‌استار برعکس Red Dead Redemption 2، سیستم امنیتی پیچیده‌ای را استفاده نکرده و مکانیسم امنیتی آن مشابه قفل استیم است که به راحتی دور زده شده است. در صورتی که پس از دانلود کرک GTA The Trilogy، مشکلاتی هنگام اجرا مشاهده کردید، باید بدانید که پورت بازی به کامپیوتر چندان رضایت‌بخش نیست و تمرکز راک‌استار روی نسخه‌ی کنسول بوده است.