Jennifer Garner جایگزین Julia Roberts در سریال The Last Thing He Told Me شد


امید دلیری 22 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jennifer Garner جایگزین Julia Roberts در سریال The Last Thing He Told Me شد. Julia Roberts به دلیل مشکل زمان‌بندی از بازی در این سریال کناره‌گیری کرد. اکنون این سریال انحصاری +Apple TV ، جنیفر گارنر را برای نقش اول خود انتخاب کرده است. 

وبسایت Deadline روز جمعه گزارش داد که Jennifer Garner بازیگر و تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود. سریال The Last Thing He Told Me توسط کمپانی Hello Sunshine و بر اساس کتاب پرفروش نیویورک تایمز Laura Dave ساخته می شود. این سریال داستان یک زن ( با بازی جنیفر گارنر ) را روایت می‌کند. زنی که در حین کشف راز ناپدید شدن شوهرش ، رابطه‌ای غیرمنتظره با دخترخوانده 16 ساله‌اش برقرار می‌کند. در ابتدا قرار بود Julia Roberts این نقش را بازی کند.

سریال The Last Thing He Told Me توسط Dave در کنار همسرش Josh Singer ساخته می شود. Josh Singer برنده اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال برای Spotlight شد. Lauren Neustadter به Reese Witherspoon تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

Jennifer Garner همچنین در حال ایفای نقش و تهیه کنندگی اقتباسی به نام My Glory Was I Had Such Friends برای اپل تی وی می باشد. اقتباسی که از خاطرات Amy Silverstein می باشد. +Apple TV به آرامی در حال ایجاد یک کتابخانه چشمگیر از محتوا با سریال ها و فیلم های ویژه است که طیف وسیعی از ژانرها را در بر می گیرد. طبق گزارش‌ها ، این غول فناوری قصد دارد برنامه تولید خود را دو برابر کند و هفته‌ای یک نمایش یا فیلم جدید در سال 2022 منتشر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*