اپل پیش از پایان فصل اول سریال Foundation ، خلاصه ی آن را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 24 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش از پایان فصل اول سریال Foundation ، خلاصه ی آن را به اشتراک گذاشت. فصل اول این سریال حماسی +Apple TV جمعه 19 نوامبر به پایان می رسد. پیش از پایان فصل اول ، اپل ویدئوی کوتاهی را منتشر کرده که اتفاقات مهم این سریال را تا به حال خلاصه می کند.

این ویدیوی 90 ثانیه‌ای که در یوتیوب پست شده است ، بینندگان را در جریان اتفاقات هشت قسمت اول از فصل اول سریال Foundation قرار می دهد. جای تعجب نیست که این ویدئو حاوی چند اسپویل برای سریال تا قسمت دهم است. بنابراین به بینندگان توصیه می شود با صلاحدید خود این ویدئو را تماشا کنند. سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. فصل اول سریال Foundation گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند. این سریال توسط Josh Friedman و David S Goyer نوشته شده است. این دو علاوه بر نویسندگی ، به عنوان تهیه کنندگان این سریال هم فعالیت می کنند. از ستارگان این سریال می توان Jared Harris و Lee Pace را نام برد.

در ژانویه سال 2020 ، سریال Foundation به بزرگترین تولید کشور ایرلند تبدیل شد. این سریال با فیلم بردازی از بیش از 500 نفر در ایرلند جنوبی ، بزرگترین تولید ایرلند شناخته شد. در ماه مارس همان سال ، تولید فصل اول سریال Foundation متوقف شد. زیرا کشورها شروع به قرنطینه و ممنوعیت تردد برای مقابله با ویروس COVID-19 کردند.

فصل اول سریال Foundation در ماه سپتامبر با نقدهای متفاوت عرضه شد. قسمت پایانی فصل اول ، اولین بحران یا The First Crisis نام دارد. اپل این سریال را در ماه اکتبر برای فصل دوم تمدید کرد. اگرچه هنوز مشخص نیست پخش فصل دوم چه زمانی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*