توییتر دیگر توییت‌های جدید را به صورت خودکار در نسخه ی وب نمایش نمی دهد


امید دلیری 25 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر دیگر توییت‌های جدید را به صورت خودکار در نسخه ی وب نمایش نمی دهد. غول رسانه های اجتماعی در حال به روزرسانی پلت فرم وب خود است تا نحوه مشاهده توییت های جدید توسط کاربران را تغییر دهد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توییتر دیگر به طور خودکار تایم لاین را با توییت‌های جدید در نسخه ی وب به‌روزرسانی نمی‌کند. کاربران اکنون می‌توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی می‌خواهند آخرین توییت ها را مشاهده  کنند. توییتر گفته است که در گذشته، وقتی تایم لاین کاربر به طور خودکار بازخوانی می‌شد، توییت‌ها اغلب در اواسط خواندن از دید ناپدید می‌شدند. اکنون کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نوار شمارنده توییت در بالای تایم لاین ، توییت‌های جدید را در صورت تمایل بارگذاری کنند. توییتر در توییت جدید خود گفته :

یک به‌روزرسانی برای تجربه ناپدید شدن توییت برای وب در حال انتشار است. اکنون می‌توانید انتخاب کنید که چه زمانی توییت‌های جدید در تایم لاین شما بارگذاری شوند. برای بارگذاری توییت جدید روی نوار شمارنده توییت در بالا کلیک کنید.

به گفته وبسایت TechCrunch ، توییتر در ماه سپتامبر اشاره کرد که به‌روزرسانی‌هایی را برای نحوه نمایش توییت‌ها ارائه می‌کند. به روزرسانی که باعث می شوند تا زمانی که کاربران هنوز توییت ها را می‌خوانند ، ناپدید نشوند. شایان ذکر است که برنامه‌های iOS و اندروید توییتر نیز به‌طور خودکار تایم لاین کاربران را هنگام باز کردن برنامه بازخوانی نمی‌کنند. در عوض ، کاربران می‌توانند روی دکمه Home مشخص شده در نوار ناوبری کلیک کنند تا توییت‌های جدید بارگذاری شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*