سری برنامه Fraggle Rock در تاریخ 21 ژانویه در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 25 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری برنامه Fraggle Rock در تاریخ 21 ژانویه در +Apple TV پخش می شود. اپل با انتشار تیزری جدید اعلام کرد که نمایش عروسکی شرکت Jim Henson در ژانویه 2022 پخش می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

روز گذشته تیزر رسمی سری جدید این برنامه تحت عنوان Back to the Rock در یوتیوب پست شد. این تیزر آهنگ تم و برخی از شخصیت‌های رنگارنگ را که در این نمایش حضور خواهند داشت به نمایش می‌گذارد. در حال حاضر شخصیت های این نمایش Gobo، Red، Wembley، Mokey و Boober می باشند. تعدادی از شخصیت‌های جدید نیز برای سری جدید که در ژانویه پخش می‌شود، ملحق می‌شوند.

سری برنامه Fraggle Rock توسط Lisa Henson و Halle Stanford از کمپانی Jim Henson و همچنین John Tartaglia تهیه شده است. Matt Fusfeld ، Alex Cuthbertson ، Yaribv Milchan و Michael Schaefer تهیه کنندگان اصلی این برنامه می باشند. Harvey Mason Jr تهیه کننده اجرایی موسیقی های این برنامه است. سری جدید این برنامه بخشی از قرارداد می 2020 است که اپل برای ارائه این برنامه منعقد کرد.

این قرارداد شامل 88 قسمت از سری برنامه Fraggle Rock می باشد. علاوه بر قسمت های اصلی ، قسمت های ویژه Down at Fraggle Rock، Doozer Music و Fraggle Songs نیز پخش می شوند. جدیدترین قسمت های ویژه در 24 سپتامبر به مناسبت تولد 85 سالگی Jim Henson اضافه شد. سری جدید این برنامه می تواند به شادی و حس خوب تعطیلات کریسمس اضافه کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*