آیا راکستار تصویری از بازی GTA 6 را در سه‌گانه GTA قرار داده است؟


Matin 29 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازیکنان تیزبین بازی GTA Trilogy تصویری در سن اندریاس پیدا کرده اند که احتمال داده می‌شود مربوط به GTA 6 باشد!

همانطور که احتمالا می‌دانید GTA Trilogy یک ریمستر از سه بازی GTA 3، جی تی ای وایس سیتی و جی تی ای سن آندریاس است.

البته که سه‌گانه جی تی ای از خیلی قبل تر قابل پیش بینی بود. اما به نظر می‌رسد بازی آنطور که انتظارش را می‌کشدیم از آب در نیامد. بازیکنان از باگ‌های عجیب و غریب و حذف برخی از جزئیات از این بازی گله می‌کردند. ریمستر این سه‌گانه از روی فروشگاه‌های رایانه شخصی به سرعت حذف شد که باعث عصبانیت بیشتر بازیکنان شد. راکستار به سرعت بازی را به حالت قبلی برگرداند اما با اضافه شدن محتوایی که تصادفا اضافه شده بودند. در نتیجه این مشکلات فراوان این سه‌گانه، بازیکنان این مجموعه به آن امتیاز 0.5 را دادند!

یکی از کاربران توییتر اسکرین شاتی را از GTA سن آندریاس به اشتراک گذاشته است.

در این اسکرین شات تصاویر روی دیوار دیده می‌شوند. بیشتر عکس‌ها نیز از بازی‌های مختلف شرکت راکستار هستند. مثل Guarma در رد دد ریدمپشن 2 یا لوس سانتوس در جی تی ای 5. البته توجه بازیکنان به تصویری جلب شده است که هیچ یک از بازی‌های زیر نظر راکستار چنین محلی را نداشته اند. بهتر بودن گرافیک و شکل ابرها در این تصویر باعث شده کاربران احتمال دهند این تصویر مربوط به لوکیشنی در بازی GTA 6 است.

اگر احتمال بدهیم که واقعا چنین چیزی حقیقت دارد و ایستراگی درکار بوده است؛ این تنها ایستراگ بازی نیست. بازیکنان نشانه‌هایی را در بازی پیدا کرده اند که احتمال وجود ریمستر بازی جی تی ای 4 را می‌دهد. بازیکنان دیگر معتقدند خانه‌ای عجیب و غریب وجود دارد که مربوط به سیتکامی در سال 1985 است. از آنجایی که این سیتکام در میامی پایه‌گذاری شده، ممکن است شایعاتی که قبل تر در مورد جی تی ای 6 شنیده بودیم را تقویت کند. شایعاتی که در آن مشخص شده بود بازی GTA 6 در وایس سیتی خواهد بود.

البته به شنیدن اخباری در مورد این تصویر GTA به این زودی آنچنان امیدوار نباشید. اگر تایید یا ردی در مورد این شایعات وجود داشته باشند، احتمالا برای اعلام آن کمی باید صبر کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*