بازی Pragmata، محصول عجیب و غریب کپکام، تا سال 2023 تاخیر خورد


Matin 30 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جریان رویداد رونمایی از کنسول پلی استیشن 5، آثار مختلف و متعددی معرفی شدند؛ اما بدون شک جالب‌ترین آن‌ها محصول جدید شرکت Capcom یعنی بازی Pragmata بود. این اثر که تریلر معرفی آن حس و حال ساخته‌های هیدئو کوجیما را تداعی می‌کرد، قرار بود در سال آینده میلادی عرضه شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت کپکام تصمیم گرفته که عرضه محصول تازه خود را به تعویق انداخته و بازی پراگماتا را در سال 2023 منتشر کند.

در بیانیه رسمی شرکت Capcom آمده است که سازندگان بازی Pragmata با تمام توان روی این پروژه کار می‌کنند. با این حال شرکت مذکور برای اطمینان از این که اثر تازه‌اش تجربه و ماجراجویی فراموش‌نشدنی باشد، تصمیم گرفته که بازه زمانی انتشار را به سال 2023 تغییر دهد. شرکت کپکام به منظور جبران تاخیر و تشکر از صبر و شکیبایی بازیکنان، تصویر هنری کاملا جدیدی منتشر کرده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

بازی Pragmata

بازی Pragmata زاییده فکر کارکنان جوان کپکام

در گزارش سالانه شرکت کپکام، رئیس بخش توسعه این شرکت، یعنی یویچی اگاوا (Yoichi Egawa) اعلام کرده که بازی اکشن ماجراجویی پراگماتا برای نسل بعدی کنسول‌ها معرفی شده و تیم سازنده به طور مداوم در حال پیگیری روند ساخت آن است. یکی از دلایلی که این اثر متفاوت از سایر ساخته‌های شرکت Capcom ظاهر می‌شود، این است که بازی Pragmata زاییده فکر کارکنان و نیرو‌های جدید بخش توسعه است. این مقام کپکام اضافه کرده که در این شرکت به کارکنان جوان تازه استخدام شده، این فرصت داده می‌شود تا از طریق حضور در تیم تولید بازی‌های مشهور و بزرگ، دانش و مهارت‌های لازم را به صورت تجربه‌های عملی کسب کنند. بازی Pragmata تنها یکی از تلاش‌های شرکت Capcom برای بهره‌گیری از توانایی‌های کارکنان جوان است.

بازی Pragmata در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی مذکور در آینده‌ای دیستوپیایی و روی ماه، قمر سیاره زمین جریان دارد. از این اثر تا‌کنون تنها ویژگی‌های ری تریسینگ، یک فضانورد، گربه سایبورگ هولوگرامی و دختر بچه‌ای که به لباس فضا‌نوردی نیاز ندارد، دیده‌ایم. تاخیر در عرضه بازی پراگماتا احتمالا برخی از طرفداران را نگران خواهد کرد. این افراد تصور می‌کنند که بازی مذکور سرنوشتی همانند بازی Deep Down داشته باشد. این اثر قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود، اما اکنون در تاریخ ناپدید شده و هیچ خبری از آن نیست.

نظر شما در مورد تاخیر بازی پراگماتا چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*