فیلم بیوگرافی Grateful Dead به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی جونا هیل برای +Apple TV ساخته می شود


امید دلیری 30 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم بیوگرافی Grateful Dead به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی جونا هیل برای +Apple TV ساخته می شود. این فیلم بیوگرافی موزیکال درباره پیروزی بزرگ این سرویس استریم نوپا می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Deadline گزارش می دهد که اسکورسیزی کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را که هنوز عنوان نشده را بر عهده خواهد داشت. جونا هیل برای بازی در نقش Jerry Garcia قرارداد امضا کرده است. جونا هیل این فیلم را توسط کمپانی خود یعنی Strong Baby همراه با Matt Dines تولید خواهد کرد. آخرین همکاری اسکورسیزی و هیل به فیلم گرگ وال استریت در سال 2013 بر می گردد. اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم جدید در دست نیست. اگرچه گزارش می گوید که فیلمنامه ای توسط Scott Alexander و Larry Karaszewski در حال نگارش است.

گروه نویسندگی فیلم بیوگرافی Grateful Dead شامل Bob Weir ، Phil Lesh ، Mickey Hart و Bill Kreutzmann می باشد. آن ها در کنار Trixie Garcia دختر Jerry Garcia تهیه کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود. Eric Eisner و Bernie Cahill نیز از دیگر تهیه کنندگان خواهند بود. منابع آشنا با این پروژه می گویند اپل حق استفاده از کاتالوگ The Dead را برای این فیلم دارد. The Dead در سال 1965 در منطقه خلیج شکل گرفت و به سرعت به دلیل ادغام منحصر به فرد خود از ژانرهای موسیقی شامل فولک ، بلوگرس ، گاسپل و راک به شهرت رسید.

این گروه با پخش هزاران برنامه زنده و جمع آوری انبوهی از طرفداران معروف به Deadheads، نماد جنبش ضدفرهنگ و روانگردان آن دوران شد. گروه پس از مرگ گارسیا در سال 1995 از هم پاشید. اگرچه گروه های نوادگان موسیقی Dead را تا به امروز زنده و محبوب نگه داشته اند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*