Hulu با پخش زنده تلویزیونی قیمت خود را به 70 دلار افزایش می دهد


امید دلیری 30 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Hulu با پخش زنده تلویزیونی قیمت خود را به 70 دلار افزایش می دهد. اما اشتراک این سرویس اکنون شامل Disney Plus و ESPN Plus بدون هزینه اضافی خواهد بود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

از 21 دسامبر ، سرویس Hulu همراه با پخش زنده تلویزیونی ، هزینه اشتراک ماهانه خود را از قیمت فعلی 65 دلار به 70 دلار همراه با تبلیغات خواهد رساند. در همین حال ، اشتراک پخش زنده تلویزیونی بدون تبلیغات آن از 71 دلار در ماه به 76 دلار در ماه با اعمال این تغییر افزایش خواهد یافت. قیمت گذاری جدید هم برای مشترکین جدید و هم برای کسانی که قبلاً اشتراک داشته اند اعمال می شود.

با این تغییر ، هر دو اشتراک پخش زنده تلویزیونی Hulu شامل ESPN Plus و همچنین Disney Plus هستند. آن ها به ترتیب 7 و 8 دلار در ماه هزینه دارند. این یک مزیت بزرگ برای هر کسی است که در حال حاضر برای یکی از خدمات این سرویس هزینه پرداخت می کند. با این حال ، این طرح برای مشترکینی که فقط به پخش زنده تلویزیونی علاقه مند هستند ، جذاب می باشد. این سرویس آخرین بار در همین زمان در سال گذشته افزایش قیمت داشت.

در حال حاضر، این امر Hulu را در میان سرویس‌های پخش زنده تلویزیونی مانند YouTube TV و Fubo TV ، تبدیل به گران‌ترین سرویس می کنند. چرا که اشتراک YouTube TV و Fubo TV هر دو از حدود 65 دلار در ماه شروع می‌شوند. سرویس Hulu بدون پخش زنده تلویزیونی نیز ماه گذشته افزایش قیمت داشت. این سرویس میزبان بیستمین کاتالوگ تلویزیون دیزنی و همچنین سایر محتوای بیشتر برای بزرگسالان است. این سرویس اکنون ۷ دلار در ماه (با پشتیبانی از تبلیغات) یا ۱۳ دلار در ماه (بدون تبلیغات) هزینه دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*