انتقادات شدید درمورد بازی بتلفیلد 2042


Matin 1 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

درحالی که بازی Battlefield 2042 بیست و هشتم آبان عرضه شد، اما در همین چند روز با انتقادات شدیدی روبرو شده است. بازیکنان این نسخه از سری بازی‌های بتلفیلد با چندین المان این بازی به مشکل خورده اند. انتقادات بازی بتلفیلد 2042 بیشتر حول نبود ویژگی‌های مورد انتظار و کیفیت بد سرورهای بازی است.

با یک نگاه بسیار سطحی به نظراتی که درمورد این بازی داده شده است نیز می‌توان متوجه شد طرفداران این مجموعه اصلا از این نسخه راضی نیستند. درحقیقت تنها 21 درصد از نقدهایی که به این بازی وارد شده مثبت بوده و بیشتر افراد نظر مثبتی در مورد این بازی نداشته اند.

حدود 8,000 نقد و نظر درمورد این بازی وجود دارد که بیش از 6500 تای آن‌ها منفی است.

شکایت بازیکنان از وجود نداشتن بسیاری از ویژگی‌هاییست که انتظار آن‌ها را می‌کشیدند. در نقدهایی که بیشترین امتیاز را از کاربران دریافت کرده اند جمله «بازی بتلفیلد 2042 را نخرید» دیده می‌شود.

دیگر انتقادات بازی بتلفیلد 2042 این بازی را یک ناامیدی بزرگ و افتضاحی شکست خورده نامیدند. بعضی کاربران دیگر هم از وجود لگ در بازی و سرورهای نامناسب شکایت داشته اند. برای کاهش این کیفیت ضعیف سرورهای بازی، الکترونیک آرتز گجت Prox Sensor را غیرفعال کرد.

در نظرات و انتقادات بازی بتلفیلد 2042 مشکلات و شکایات فراوانی دیده می‌شود. این شکایات حول کم بودن تعداد اسلحه‌ها، تصمیم الکترونیک آرتز جهت کم کردن تعداد class ها و ناامیدی از این بازی هستند. با اینکه توسعه‌دهندگان بازی اعلام کرده‌ اند اسلحه‌های بازی درحال بهبود و پیشرفت هستند، اما بازیکنان همچنان نظر منفی نسبت به این موضوع داشته اند.

با اینکه بازیکنان قسمت Portal بازی را نقطه عطف آن می‌دانند، بسیاری از خالی بودن بیش از حد نقشه‌ها شکایت دارند.

شرکت EA آپدیت کوچکی را عرضه کرده که برای حل کردن مشکلات کلیدی بازی است. آپدیت‌های دیگری نیز طی 30 روز آتی عرضه خواهد شد که کیفیت بازی را بهبود خواهد بخشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*