Spotify به دنبال درخواست Adele ، حالت پیش‌فرض پخش بدون ترتیب آهنگ های آلبوم را متوقف کرد


امید دلیری 1 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Spotify به دنبال درخواست Adele ، حالت پیش‌فرض پخش بدون ترتیب آهنگ های آلبوم را متوقف کرد. بر اساس گزارشی جدید ، اسپاتیفای درخواست این خواننده ی محبوب را قبول کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قبل از این تغییر ، هنگام مشاهده یک آلبوم در Spotify ، یک آیکون shuffle کوچک را در دکمه بزرگتر Play مشاهده می‌کردید. این نشان می‌داد که Spotify شروع به پخش آهنگ‌های آلبوم به صورت تصادفی و جابه جا می‌کند. این رویکرد همیشه آن چیزی نیست که کاربران انتظار دارند یا می‌خواهند انجام دهد. اکنون وقتی روی Play در نمای آلبوم ضربه می‌زنید ، آهنگ‌ها به ترتیب پخش می‌شوند. البته هنوز هم می‌توانید با انتخاب گزینه ی Shuffle ، آن را فعال کنید.

به نظر می رسد Adele از Spotify خواسته بود که این ویژگی را تغییر دهد. دلیل آن این است که آلبوم ها باید به ترتیب خاصی گوش داده شوند. این خواننده با ارسال یک توییت جدید از Spotify برای ایجاد این تغییر تشکر کرد. این خواننده ی محبوب خاطرنشان کرد: هنر ما داستانی را بیان می‌کند و داستان‌های ما باید همانطور که در نظر داشتیم گوش داده شوند. از Spotify برای گوش دادن به این موضوع تشکر می کنم.

Chris Macowski رئیس ارتباطات موسیقی Spotify ، طی بیانیه ای به وبسایت The Verge اضافه شدن این ویژگی جدید را تأیید کرد. او گفت: همانطور که Adele اشاره کرد ، ما هیجان زده هستیم که آغار ارائه این ویژگی جدی را به اشتراک بگذاریم. ویژگی که مدت هاست توسط کاربران و هنرمندان درخواست شده است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*