بازی Star Citizen با جذب 400 میلیون دلار سرمایه هنوز آماده‌ی انتشار نیست


Matin 2 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Star Citizen در امر جذب سرمایه، تا‌کنون دستاورد‌های بسیاری را کسب کرده است و به نظر نمی‌رسد حمایت مالی بازیکنان از این اثر در آینده نزدیک به پایان برسد. در اوایل سال جاری اعلام شد که بازی استار سیتیزن مبلغ 350 میلیون دلار را از طریق سرمایه‌های عمومی جمع‌آوری کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت Roberts Space Industries اعلام کرده که با وجود قرار داشتن در فاز آلفای فنی، سرمایه بازی Star Citizen به مبلغ 400 میلیون دلار افزایش یافته است.

مانند بسیاری از آثار، سرمایه بازی Star Citizen از طریق فروش محتوا‌های درون بازی از جمله مهم‌ترین ویژگی آن یعنی سفینه‌ها، جمع‌آوری می‌شود. با این حال، پکیج سفینه‌های بازی استار سیتیزن گاهی اوقات قبل از ساخت به فروش می‌رسند. این امر باعث شده که سازنده بازی Star Citizen یعنی استودیو Cloud Imperium Games به دلیل تبلیغات گمراه کننده از سازمان استاندارد‌های تبلیغاتی بریتانیا اخطار دریافت کند.

بازی استار سیتیزن به عمل نکردن به وعده‌های خود در قبال مراحل ساخت، مشهور است

و به نظر می‌رسد در وضعیت آلفای دائمی قرار دارد. روند ساخت بازی Star Citizen در سال 2011 آغاز شده و سازندگان قول انتشار در سال 2014 را داده بودند. با این حال این تاریخ تا سال 2015 به تعویق افتاده و تنها بخش‌های کوچکی از بازی برای حامیان منتشر شد. از این زمان به بعد، استودیو Cloud Imperium Games به تدریج محتوا‌های متعددی را در قالب نسخه‌های مختلف اضافه کرده و سیستم‌ها، سفینه‌ها، مکان‌ها، ویژگی‌ها و مکانیک‌های جدید را در دسترس مخاطبین قرار داده است. اما این امر با سرعت بسیار پایینی انجام شده و سازندگان به بسیاری از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند. با توجه به برنامه‌ریزی استودیو Cloud Imperium Games ممکن است آپدیت 3.16 در سه ماهه چهارم سال 2021 و آپدیت 3.17 در سه ماهه اول سال 2022 منتشر شوند.

بازی Star Citizen

تازه‌ترین آپدیت بازی Star Citizen مواردی همچون سیستم‌های جامع سلامت، احیا و آسیب را اضافه کرده است. به این واسطه پس از آپدیت 3.16، ممکن است مانند سری Fallout بخش‌های خاصی از بدن شما آسیب دیده که برای درمان آن‌ها باید از انواع داروها، آیتم‌های احیای سلامتی یا مراکز درمانی استفاده کنید. علاوه بر این سیستم لوت بازی نیز به‌روز‌رسانی شده و چندین ماموریت و سفینه جدید نیز اضافه شدند. با توجه به شرایط کنونی، بازی استار سیتیزن به هیچ عنوان آماده انتشار نیست و استودیو سازنده حتی برنامه‌ای برای عرضه نسخه بتای آن ندارد.

نظر شما در مورد سرمایه بازی Star Citizen چیست؟ آیا این مبلغ و مدت طولانی ساخت این اثر به سود آن خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*