Google Messages اکنون از واکنش‌های iMessage پشتیبانی می کند


امید دلیری 2 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Google Messages اکنون از واکنش‌های iMessage پشتیبانی می کند. به روزرسانی جدید پیام‌های گوگل که اکنون در حال انتشار است ، به کاربران دستگاه‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد که واکنش‌های iMessage را به‌جای رشته‌های متن درون خطی، به‌عنوان ایموجی پیوست شده ببینند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

هفته گذشته کدی که در نسخه آزمایشی جدید Google Messages کشف شد. این کد نشان داد که ویژگی جدیدی در پشتیبانی واکنش‌های iMessage ایجاد می‌شود. این واکنش ها به صورت شکلک قلب، شست بالا، شست پایین، خنده، علامت تعجب، یا شکلک علامت سوال مرتبط با یک پیام متنی ظاهر می‌شوند. به گفته وبسایت 9to5Google ، این به روزرسانی در حال حاضر برای تمامی کاربران ارائه می شود. تمامی کاربران می توانند به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند.

قبل از این تغییر، کاربران Google Messages که از دستگاه‌های iOS واکنش‌هایی دریافت می‌کردند، به‌جای خود کاراکتر، شرح متنی از ایموجی همراه را مشاهده می‌کردند. این مشکل صرفاً  در سازگاری قالب‌بندی ، توضیحات متنی طولانی برای برخی از کاربران اندروید به وجود می آورد. به‌ویژه آن‌هایی که بارها در چت‌های گروهی در معرض واکنش‌های iMessage قرار می‌گرفتند. پشتیبانی از واکنش ها برای سیستمی که برای کاهش بی نظمی طراحی شده بود ایده آل می باشد.

با به‌روزرسانی Google Messages ، کاربران اکنون شکلک‌های واکنشی را می‌بینند که به پیام‌های مناسب متصل شده است. این راه‌حل ، شکلک‌های iMessages را به شکلک‌های ارائه‌شده توسط Rich Communications Services (RCS) تغییر می‌دهد. مثلاً شکلک قلب و خنده اپل به ترتیب با چهره‌ای با چشم‌های قلبی و چهره خندان جایگزین می‌شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*