افزایش فروش آیفون در چین و فروش قوی آیفون 13 در این کشور


امید دلیری 3 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

افزایش فروش آیفون در چین و فروش قوی آیفون 13 در این کشور. بر اساس گزارشی جدید ، فروش آیفون در کشور چین مجدداً احیا شده است. احیای مجدد فروش آیفون در چین در ماه اکتبر نشان دهنده فروش قوی آیفون 13 است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Samik Chatterjee در یادداشتی برای سرمایه گذاران که توسط وبسایت AppleInsider مشاهده شده ، اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. او آخرین داده های افشا شده توسط آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) را تجزیه و تحلیل کرده است. این داده ها برای مدل های جدید آیفون 13 و آیفون 13 پرو اپل بسیار امیدوار کننده است. در ماه اکتبر، CAICT اعلام کرد که فروش گوشی‌های هوشمند بین‌المللی در چین که بیشتر از دستگاه‌های اپل تشکیل می‌شود ، به 10.8 میلیون دستگاه رسیده است. این مقدار بسیار بالاتر از میانگین تاریخی 6.1 میلیون فروش است. به این ترتیب می توان گفت فروش آیفون در کشور چین افزایش خوبی داشته است.

علاوه بر این ، Chatterjee گفته است که اکتبر 2021 بالاترین میزان فروش ماهانه گوشی‌های هوشمند بین‌المللی در چین از نوامبر 2014 بوده است. بازگشت در فروش بین المللی نشان دهنده افزایش 882 درصدی ماهانه و همچنین افزایش 83 درصدی نسبت به سال گذشته است. فروش گوشی های هوشمند نیز به طور کلی 57 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است. این مقدار به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین کاهش فصلی 1 – درصدی است.

فروش دستگاه های مجهز به 5G در کشور چین نسبت به ماه قبل 76 درصد افزایش یافته و 79 درصد از کل فروش را تشکیل می دهند. بر اساس آمار سالانه ، فروش دستگاه های 5G حدود 58 درصد افزایش یافته است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*