اپل ویدیوی تبلیغاتی Saving Simon را که توسط آیفون 13 پرو فیلمبرداری شده به اشتراک گذاشت


امید دلیری 4 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل ویدیوی تبلیغاتی Saving Simon را که توسط آیفون 13 پرو فیلمبرداری شده به اشتراک گذاشت. غول فناوری امروز تبلیغ سالانه مربوط به تعطیلات خود را منتشر کرد. این ویدیو با استفاده از آیفون 13 پرو و همچنین نرم افزار و سخت افزار های اضافی نامشخص فیلمبرداری شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تبلیغ ویدیویی Saving Simon توسط Jason Reitman و پدرش Ivan Reitman کارگردانی شده است. Jason Reitman بازیگر و فیلمساز نامزد اسکار و پدرش Ivan Reitman کارگردان فیلم نامزد اسکار می باشند. اپل این تبلیغ سه دقیقه ای را به عنوان داستانی برای همه کسانی که نمی توانند منتظر از راه رسیدن تعطیلات باشند توصیف می کند. این تبلیغ برای آهنگ You and I از Valerie June تنظیم شده است. این آهنگ را می توانید در Apple Music گوش گنید.

تبلیغ ویدیویی Saving Simon پسری را نشان می دهد که به سه تا از چهار آدم برفی را جلوی خانه خانواده اش لگد می زند. درست قبل از لگد زدن به آدم برفی چهارم ، خواهرش از خانه بیرون می دود. سپس با قرار دادن آدم برفی برای یک سال تمام در فریزر ، آن را نجات می دهد. پس از اینکه او آن آدم برفی را در زمستان سال بعد بیرون می آورد، تبلیغ تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند. تغییری که منجر به لحظه‌ای تاثیرگذار در چمن‌زار جلوی خانه ی آن خانواده می‌شود. این تبلیغ در پایان می‌گوید : به کسانی که تمام سال منتظر بودیم تا با آنها باشیم ، تعطیلات خوبی داشته باشید.

تبلیغ ویدیویی Saving Simon علاوه بر جذابیت ، بار دیگر کیفیت فوق العاده ی دوربین آیفون 13 پرو را نشان می دهد. اپل تمامی ویژگی های محصولات خود را در ویدیوهای جذاب تبلیغ می کند. ویدیوی جدید از سری ویدیوهای Shot on iPhone می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*