بازی ترسناک Wronged Us با الهام از فرنچایز سایلنت هیل معرفی شد


Matin 4 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

اگر جز طرفداران و علاقه‌مندان بازی‌های ترسناک هستید، باید گفت که به‌تازگی استودیو جویای‌نام Delusional از بازی جدید و مستقل خود که به الهام از فرنچایز سایلنت هیل در دست ساخت است، پرده‌برداری کرد. بازی Wronged Us به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای ترسناک برای کاربران رایانه‌شخصی‌ است.

استودیو Delusional که به‌عنوان یک تیم بازی‌سازی مستقل شناخته می‌شود، اخیرا از جدیدترین پروژه‌ی خود پرده‌برداری کرد. به گفته‌ی عوامل توسعه‌دهنده، بازی Wronged Us که توسط موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین توسعه می‌یابد، در سال 2023 میلادی برای رایانه‌شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

این اثر ترسناک و آخرالزمانی یک بازی داستان‌محور به الهام از مجموعه‌ بازی‌های سایلنت هیل و رزیدنت ایول بوده که در یک شهر کوچک روایت می‌شود. متاسفانه اطلاعات چندانی از بازی Wronged Us در‌ دسترس نیست، اما به تعبیر بسیاری از منابع خبری، در طول گیم‌پلی بازی، بازی‌کنندگان یک شهر متروکه را کشف می‌کنند که در آن با ترس‌های روان‌شناختی و پازل‌های معمایی مواجه خواهند شد. Wronged Us که به‌عنوان پروژه‌ای جهان‌باز نیز شناخته می‌شود، آزادی‌عمل گسترده‌ای را در گشت‌و‌گذار در نقاط مختلف شهر و تعامل با ان‌پی‌سی‌ها دارد.

Wronged Us

نخستین تصویر از بازی Wronged Us مرموز و ترسناک است

به تعبیر وب‌سایت رسمی استودیو Delusional بیش از یک سال و نیم از راه‌اندازی پروژه‌ی ساخت این بازی مستقل زمان می‌گذرد و همچنان ساخت‌و‌توسعه بازی در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. طبق بخشی از گفته‌های عوامل توسعه‌دهنده، این اثر ترسناک با الهام از محیط و طراحی هوش‌مصنوعی فرنچایز دارک سولز، خط‌داستانی سایلنت هیل و مکانیک مجموعه‌بازی های رزیدنت ایول از اوایل سال 2020 میلادی در حال ساخت است.

اطلاعات بیشتر در رابطه با سیستم گیم‌پلی و پلتفرم‌های هدف بازی Wronged Us همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، اگر جز طرفداران سرسخت بازی‌های ترسناک و آخرالزمانی هستید، تجربه‌ی این اثر ترسناک جهان‌باز که به الهام از فرنچایزهای سایلنت هیل و رزیدنت اویل در دست ساخت است، خالی از لطف نخواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*