سریال تلویزیونی Mass Effect با همکاری آمازون ساخته می‌شود


Matin 4 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

این روزها پروژه‌هایی متعدد از سریال‌های تلویزیونی به الهام از عناوین و خط‌داستانی بازی‌های کامپیوتری مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کنند. همین‌حال، استودیو آمازون در کنار ساخت سریال تلویزیونی Fallout سخت به پیش‌تولید سریال بازی Mass Effect پیرامون یک قرارداد کوتاه‌مدت با الکترونیک آرتز مشغول است.

از فیلم ماریو در اوایل دهه 90 میلادی تا Assassin’s Creed را می‌توان چند ده نمونه‌ی بارز تبدیل فرنچایز‌های به‌نام و پرمخاطب بازی‌های کامپیوتری به نمایش‌های چندین ساعته بر روی پرده‌های سینما اشاره کرد. به گزارش وب‌سایت خبری ددلاین، آمازون در رابطه با موفقیت چشم‌گیر سریال Wheel of Time قراردادی را با الکترونیک آرتز به امضا رسانده است که در واقع کار بر روی سریال تلویزیونی بازی مس افکت را نیز در برمی‌گیرد. سریال فانتزی‌درام Wheel of Time که به‌عنوان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کنونی آمازون پرایم شناخته می‌شود، توانسته با حضور ستارگان سرشناسی همچون رزمند پایک رضایت 74 درصدی تماشاکنندگان را به خود جلب کند.

Mass Effect

همکاری الکترونیک آرتز و آمازون پرایم در ساخت سریال Mass Effect

جدا از افشای همکاری آمازون و الکترونیک آرتز در رابطه با حقوق سریال تلویزیونی Mass Effect چیز دیگری گزارش نشده و این درحالی‌ست که استودیو آمازون خود را برای دیگر پروژه‌های اقتباسی محبوب از جمله سریال تلویزیونی Fallout با همکاری دست‌اندرکاران و سازندگان سریال پرطرفدار West World آماده می‌کند.

در همین راستا، مجموعه بازی‌های مس افکت سال شلوغ و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. از طرفی انتشار نسخه Legendary توسط استودیو بایوور که با تولد ده سالگی بازی خاطره‌انگیز Mass Effect 3 همراه شده است از تجربه‌ای منحصربه‌فرد بر روی پلتفرم‌های نسل جدید نوید می‌دهد و از سوی دیگر، ساخت سریال تلویزیونی Mass Effect در‌ همکاری با استودیو آمازون و بررسی احتمالات ساخت و انتشار بازی موردانتظار Mass Effect 5 طی سال‌های آتی، همگی از تولد دوباره‌ی این فرنچایز نقش‌آفرینی حکایت دارد.

در واقع سریال‌های فال‌اوت و مس افکت تنها بازی‌هایی نیستند که پروژه‌های تلویزیونی به‌خصوص خود را با بودجه‌های کلان دریافت می‌کنند. سریال تلویزیونی The Last of Us با همکاری شبکه‌ HBO که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری خود را پشت سر می‌گذارد، از یک بودجه‌ی 10 میلیون دلاری تنها برای 10 قسمت فصل اول برخوردار است؛ بودجه‌ای هنگفت که ساخته‌ی نیل دراکمن را به‌مراتب به پروژه‌ای بلندپروازانه تبدیل می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*