بازی بتلفیلد 2042 از لحاظ بازیکنان فعال از بتلفیلد ۵ آمار بهتری داشته است


Matin 7 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی بتلفیلد 2042 هم اکنون از لحاظ بازیکنان فعال آماری میلیونی را از خود به نمایش گذاشته است. این بازی در مقایسه با بتلفیلد 5 در همین مدت بعد از عرضه، بازیکن‌های فعال بسیار بیشتری داشته است.

در یک بیانیه‌ای شرکت DICE اعلام کرد: تنها چند روز از عرضه جهانی این بازی گذشته است. در همین چند روز، میلیون‌ها بازیکن فعال در این بازی درحال رقابت هستند.

این استودیو ادعا کرده که بازی بتلفیلد 2042 در مقایسه با بتلفیلد 5، دو برابر بازیکنان فعال بیشتری را دارد. درواقع اکنون که یک هفته از عرضه بتلفیلد 2042 می‌گذرد، نسبت به یک هفته پس عرضه بازی بتلفیلد 5، آمار بازیکنان آنلاین بتلفیلد 2042 بهتر بوده است.

در ادامه این استودیو اعلام کرد:

ممنون از همه شما که درحال تجربه بتلفیلد 2042 هستید. کاری که شما انجام می‌دهید از حد انتظار ما فراتر است.

برای مقایسه بهتر، بتلفیلد 5 تقریبا 7.3 میلیون نسخه در دوماه اول عرضه خود فروش داشت. این یک آمار بسیار خوب به نظر می‌رسد. اما انتظارات شرکت الکترونیک آرتز از این بازی بیشتر بوده است. این آمار بازیکنان آنلاین بهتر نسبت به بتلفیلد 5 شاید بهتر بودن بازی را ثابت کند. اما EA هنوز جزئیات مشخصی را فاش نکرده است.

با اینکه این بازی با استقبال میلیونی مواجه شده است. اما مشکلات اساسی بتلفیلد 2042 کم هم نیست. کمپانی DICE از برنامه‌هایی نام برده که در جهت پیشرفت بازی بکار گرفته خواهند شد. پیشرفت در مشکلاتی که پیشتر اعلام شده بود از لحاظ کم بودن جزئیات نقشه‌ها و ویژگی‌های مورد انتظار است. در ادامه استودیو دایس اعلام کرد که این بازی پیشرفت خواهد کرد و به حد انتظار بازیکنان خواهد رسید. عرضه این بازی با ترک طراح بازی بتلفیلد 2042 همراه بود. البته با اعلام این استودیو، ترک طراح بازی اثری بر روی بازی نخواهد گذاشت. باید منتظر ماند و دید آیا این آپدیت‌ها می‌تواند بازی یتلفیلد 2042 را به سطحی که بازیکنان انتظارش را دارند برساند یا خیر!

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*