Ming-Chi Kuo می گوید اولین هدست AR اپل در سال 2022 قدرت پردازشی در سطح تراشه M1 خواهد داشت


امید دلیری 7 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید اولین هدست AR اپل در سال 2022 قدرت پردازشی در سطح تراشه M1 خواهد داشت. این تحلیلگر معروف پیش‌بینی‌های مبنی بر عرضه ی اولین هدست AR اپل در پایان سال 2022 را مجدداً تأیید کرده است. اما اکنون می‌گوید این دستگاه بسیار قدرتمندتر از آنچه انتظار می‌رفت خواهد بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه اپل اولین هدست واقعیت افزوده خود را در پایان سال 2022 عرضه می کند ، حمایت کرده است. اما علاوه بر این ، او می گوید که این محصول یک دستگاه مستقل خواهد بود. شایعات اخیر حاکی از آن است که اولین هدست AR اپل مانند اپل واچ ، همراه با آیفون کار می کند. به طور خاص ، اعتقاد بر این بود که این هدست بیشتر پردازش های خود را به آیفون منتقل می کند.

اما اکنون Ming-Chi Kuo در یادداشتی برای سرمایه گذاران گفته است که اولین هدست AR اپل دارای پردازنده اصلی مشابه M1 خواهد بود. علاوه بر این ، یک پردازنده دوم خواهد داشت که تمام محاسبات مربوط به حسگر را انجام می دهد. به عنوان مثال با ردیابی چشم و تشخیص نگاه. Kuo گفته است که قدرت محاسباتی حسگر به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون است. پردازنده اصلی قدرت محاسباتی یکسانی با پردازنده ی مک ها خواهد داشت. طراحی واحد مدیریت انرژی (PMU) پردازنده پیشرفته نیز مشابه تراشه M1 است. زیرا دارای همان سطح قدرت محاسباتی است.

Ming-Chi Kuo پیش‌بینی می‌کند که اولین هدست AR اپل دارای دو نمایشگر میکرو OLED 4K ساخت سونی است. نمایشگرهایی که به قدرت محاسباتی بسیار بیشتری نسبت به آیفون نیاز دارند. بنابراین به یک پردازنده در سطح مک نیاز دارند. Kuo همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه به جای اپلیکیشن های خاص ، از طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن ها پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*