سونی ممکن است در حال طراحی دسته پلی استیشن برای گوشی های هوشمند باشد


Matin 8 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی Sony Interactive Entertainment پتنت جدیدی را مربوط به یک دسته بازی پلی استیشن برای گوشی های هوشمند ثبت کرده است که می‌تواند معانی زیادی داشته باشد.

این پتنت جدید که این هفته توسط شعبه ژابن SIE منتشر شد

اطلاعاتی در مورد یک سیستم با دو قطعه را به ما می‌دهد که به گوشی های هوشمند متصل می‌شود و میتوان با آن به تجربه بازی مشغول شد.

طبق این پتنت این دستگاه دارای قابلیت تنظیم برای سایز های مختلف گوشی هم می‌شود که ما را یاد محصول Razer Kishi می‌اندازد.

اگر این محصول روزی به بازار عرضه شود احتمالا برای تجربه بهتر اپلیکیشن Remote Play یا حتی گسترش سرویس PlayStation Now بر روی گوشی های هوشمند میتواند مفید واقع شود.

در هفته های گذشته رئیس پلی استیشن یعنی جیم رایان (Jim Ryan) اعلام کرده بود که این کمپانی قصد دارد عناوین بزرگ این کمپانی را برای بازار موبایل و گوشی های هوشمند هم عرضه کند:

«ما به این فکر کرده‌ایم که چگونه بازیکنان از محتوای ما لذت می‌برند و با آزمایش بازی‌ ها و برنامه‌ های موبایل برای ارائه انتخاب بیشتر به گیمرها، موفقیت های کوچک و اولیه‌ای کسب کرده‌ایم.»

«تلفن همراه تنها یکی از حوزه‌هایی است که ما برای دستیابی به میلیون‌ ها گیمر فراتر از پلتفرم‌هایمان در حال بررسی آن هستیم. پلی استیشن دارای مجموعه عظیمی از عنوان های First Party در سبک های مختلف است که می‌تواند به بازار بازی های گوشی های هوشمند منتقل شود و بازی های AAA و یا Live Service ما را تکمیل کند. ما در حال بررسی بازار موبایل با چند فرانچایز فوق‌العاده در پلی‌استیشن هستیم، پس با ما همراه باشید.»

حال باید منتظر بود و دید ورود برند پلی استیشن (PlayStation) به این بازار بزرگ به چه صورت است. نظر شما چیست؟ آیا پلی استیشن می‌تواند در این بازار هم موفق ظاهر شود؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*