بازی Cyberpunk 2077 به این زودی راهی ایکس باکس گیم پس نخواهد شد


Matin 10 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایکس باکس گیم پس، سرویسی فوق‌العاده و هیجان‌انگیز برای کاربران پلتفرم ایکس باکس است که زمینه تجربه آثار متعددی را با هزینه‌ای بسیار پایین را فراهم می‌کند. با این وجود که بازی‌های Xbox Game Studios از روز اول انتشار و جمع کثیری از آثار مشهور صنعت ویدیو گیم از طریق سرویس Xbox Game Pass قابل تجربه هستند، اما این سرویس از تمامی بازی‌ها میزبانی نمی‌کند. یکی از آثاری که کاربران سرویس مذکور انتظار اضافه شدن آن را می‌کشند، بازی سایبرپانک 2077 است. با این حال این افراد نباید چندان امیدوار باشند؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده بازی Cyberpunk 2077 یعنی شرکت CD Projekt قصد ندارد در آینده نزدیک آن را به سرویس اشتراکی مایکروسافت اضافه کند.

در جریان جلسه مربوط به گزارش عملکرد شرکت CD Projekt در سه ماهه سوم سال جاری، بخشی به عنوان پرسش و پاسخ وجود داشت که سوالات مختلفی از مسئولین این شرکت پرسیده شد. اضافه شدن بازی Cyberpunk 2077 به سرویس ایکس باکس گیم پس، یکی از مهم‌ترین مواردی است که از آدام کیچینسکی، رئیس شرکت سی دی پراجکت، در مورد آن سوال شد.

او در پاسخ به این پرسش گفت:

ما همواره تمامی فرصت‌های تجاری را در نظر می‌گیریم، اما این مدل تجاری اشتراک-محور مخصوص لحظه‌ای خاص از چرخه عمر محصول است. بنابراین در آینده نزدیک بازی Cyberpunk 2077 به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه نخواهد شد. بازی Witcher 3 برای مدتی از طریق سرویس اشتراکی (ایکس باکس گیم پس و PlayStation Now) در دسترس قرار گرفت، اما باید هر بار میزان سود و هزینه را بسنجیم و آن را با فروش مقایسه کنیم. به همین دلیل تصمیم‌گیری براساس آمار و داده‌ها انجام خواهد شد. در شرایط کنونی برای اضافه کردن بازی سایبرپانک خیلی زود است.

بازی Cyberpunk 2077 جزو بازی‌هایی نیست که از همان ابتدای عرضه در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفته باشد. به همین دلیل منطقی است که شرکت سی دی پراجکت چندان به فکر کسب درآمد از طریق سرویس Xbox Game Pass نبوده و قصد دارد از طریق فروش به شیوه سنتی، هزینه‌های تولید را بازگرداند. در حال حاضر مشخص نیست که در ازای اضافه شدن بازی‌ها به گیم پس، سازندگان چه مبلغی دریافت خواهند کرد. اما واضح است که رقم پرداختی معادل با فروش مستقیم به بازیکنان با قیمت کامل یا حتی با تخفیف نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 در ایکس باکس گیم پس

نسخه نسل بعد بازی Cyberpunk 2077 سال آینده منتشر خواهد شد

اخیرا شرکت CD Projekt، زمینه دریافت بازی Cyberpunk 2077 با تخفیف 50 درصدی را فراهم کرده است. به واسطه آپدیت‌ها و پچ‌های متعددی که برای اثر مذکور منتشر شده‌اند، شرایط بازی سایبرپانک 2077 بهبود پیدا کرده و بررسی‌های اخیر آن بسیار مثبت بوده‌اند. این امر به افزایش استقبال و فروش این بازی منجر شده و آن را به فهرست پر‌فروش‌ترین بازی‌های استیم اضافه کرده است.

در صورتی که یکی از کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی Cyberpunk 2077 را در بهترین حالت و با تمامی ویژگی‌ها تجربه کنید، لازم است تا اوایل سال آینده منتظر انتشار نسخه نسل بعد باشید. خبر خوشحال‌کننده برای این دسته از بازیکنان این است که ارتقا به نسل بعد رایگان بوده و کسانی که نسخه نسل هشتم بازی سایبرپانک 2077 را خریداری کرده باشند، می‌توانند بدون هزینه اضافه نسخه نسل نهم را دریافت کنند.

نظر شما نسبت به عدم اضافه شدن بازی Cyberpunk 2077 به سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟ آیا امیدوار بودید که به واسطه این امر قادر به تجربه بازی مذکور باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*