کاربران مک بوک پرو 16 اینچی جدید ، مشکلات شارژ MagSafe و مشکلات حالت تاشو را گزارش کرده اند


امید دلیری 10 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران مک بوک پرو 16 اینچی جدید ، مشکلات شارژ MagSafe و مشکلات حالت تاشو را گزارش کرده اند. بعضی از کاربران مک بوک پرو 16 اینچی جدید گزارش کرده اند مک بوک آن ها همیشه هنگام خاموش شدن کامل شارژ نمی شود. بعضی دیگر از کاربران با نمایشگرهای خارجی که در حالت تاشو به درستی کار نمی کنند سروکار دارند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برخی از کاربران مک بوک پرو 16 اینچی جدید ، مشکلات سخت افزاری مربوط به شارژ MagSafe و استفاده از مانیتورهای خارجی را گزارش کرده اند. این موارد ابتدا در وبسایت Reddit گزارش شد. اولین گزارش شامل ویدیویی بود که نشان می داد وقتی کاربری به نام Trillionaire در حال تلاش برای شارژ کردن مک بوک خود است ، چه اتفاقی می افتد. با خاموش شدن کامل مک بوک ، کانکتور شارژ MagSafe به رنگ نارنجی چشمک می زند تا نشان دهد که به درستی شارژ نمی شود. به گفته Trillionaire ، کارکنان پشتیبانی اپل در حال بررسی هستند و می گویند که اپل از این موضوع آگاه است.

تیم پشتیبانی اپل به کاربران توصیه می کند :

  • مک بوک پرو را در حالت خواب شارژ کنید.
  • مک بوک پرو را با درب باز شارژ کنید.
  • قبل از خاموش کردن مک بوک پرو، کابل MagSafe را وصل کنید.

به نظر نمی رسد مشکلات شارژ در حالت شارژ از طریق USB-C به وجود آمده باشد. به طور جداگانه، کاربران در انجمن های پشتیبانی اپل مشکلاتی را در استفاده از مانیتورهای خارجی گزارش کرده اند. برخی از مسائل مربوط به استفاده از مانیتورهای خارجی در هر مک بوک دارای macOS Monterey می باشد. اما برخی دیگر گزارش کرده اند که این مک بوک پرو جدید است که مشکل دارد. آنچه گزارش می شود این است که مانیتورهای خارجی پس از باز و بسته شدن درب مک بوک پرو به طور کامل روشن نمی شوند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*