فیلم CODA برنده دو جایزه ی گاتهام شد


امید دلیری 11 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم CODA برنده دو جایزه ی گاتهام شد. Emilia Jones و Troy Kotsur ستاره های این فیلم انحصاری +Apple TV ، جوایز گاتهام (Gotham) را از آن خود کردند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سی و یکمین مراسم سالانه جوایز فیلم مستقل گاتهام به عنوان یک رویداد حضوری در منهتن در 29 نوامبر 2021 برگزار شد. در این مراسم شرکت اپل برای فیلم CODA جایزه دریافت کرد. فیلم ساخته ی کمپانی Sundance که اپل 25 میلیون دلار برای دریافت حقوق پخش آن هزینه کرد. به گزارش Deadline ، امیلیا جونز برنده جایزه موفق ترین بازیگر شد. در حالی که تروی کوتسور جایزه برجسته ترین عملکرد نقش مکمل را از آن خود کرد.

فیلم CODA توسط Sian Heder نوشته و کارگردانی شده است. Emilia Jones در سخنرانی خود در مراسم گاتهام از Sian Heder به خاطر اینکه به او فرصت داده تشکر کرد. جونز گفت : من زبان اشاره را نمی دانستم. من واقعاً قبلاً آواز نخوانده بودم و هرگز ماهیگیری نکرده بودم. این فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. همچنین به دلیل اینکه اولین فیلم بلندی بود که با زیرنویس‌های داخلی در سینماها اکران شد. علاوه بر این ، نامزد دریافت سه جایزه شده بود.

به گزارش Deadline ، جوایز گاتهام به عنوان شروع فصل جوایز شناخته می شود. آنها همچنین یک فیلم مستقل را تا حدی به عنوان فیلمی با بودجه کمتر از 35 میلیون دلار تعریف می کنند. این بدان معناست که دیگر فیلم انحصاری +Apple TV یعنی The Tragedy of Macbeth واجد شرایط نبوده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*