آگهی استخدامی پلی استیشن خبر از ساخت The Last of Us Remake می‌دهد


Matin 12 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنابر آگهی استخدامی جدید پلی استیشن، استودیو ناتی‌داگ به دنبال ساخت The Last of Us Remake است و می‌خواهد این اثر اکشن ماجراجویی را برای کنسول پلی استیشن 5 با گرافیکی نو منتشر کند. اوایل سال جاری، خبرهایی در مورد بازسازی لست آف آس شنیده شد که نشان از تغییر برنامه‌های ناتی‌داگ و استودیوهای داخلی سونی داشت؛ گزارش بلومبرگ به وضعیت پیچیده‌ی استودیوهای سونی و لغو ساخت Days Gone 2‌ پرداخته بود و سرنخ‌هایی در مورد پروژه‌های آینده‌ی این کمپانی منتشر کرده بود.

به نقل از وب‌سایت GamingBolt، آگهی جذب یک طراح فنی بازی ویدیویی برای کار در استودیوهای پلی استیشن در شبکه‌ی اجتماعی لینکداین قرار داده شده است. از جمله وظایف این فرد باید به گنجاندن سیستم‌های گیم پلی فعلی در قالبی نو اشاره کرد و همچنین باید مراحل طراحی شده را ارتقاء دهد و میزان تعامل و درگیری بازی‌کننده با مرحله را به اوج برساند. واضح است که چنین اهدافی تنها برای یک بازسازی تعریف می‌شوند و قرار دادن سیستم‌های گیم پلی در چارچوبی جدید از جمله مهم‌ترین اهداف یک پروژه‌ی بازسازی بازی است.

همان‌طور که گفتیم، لحن آگهی استخدامی به شیوه‌ای است که بازی منتشر شده را می‌نمایاند. در ادامه اشاره‌هایی به سیستم مبارزه بازی نیز شده است و جزئیاتی از مبارزات تن به تن و نزدیک بیان شده که شباهت‌های زیادی به سیستم بازی The Last of Us دارد. تمام سرنخ‌ها و جزئیات به ساخت The Last of Us Remake اشاره می‌کنند که تابه‌حال شایعات مختلفی در مورد آن شنیده‌ایم.

بازی The Last of Us Remake

بازسازی The Last of Us در دستور کار سونی

بازسازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 فراتر از یک پروژه‌ی ارتقاء گرافیک ساده خواهد بود و لازم است که تمامی مراحل و سیستم‌های بازی از نو طراحی شوند. گزارش‌های پیشین اشاره به بازسازی آنچارتد داشت که با توجه به قدیمی بودن بازی و بافت‌های گرافیکی، انجام چنین کاری نیازمند هزینه‌ای بسیار بالاست و مدیران پلی استیشن، چنین پروژه‌ای را در مراحل اولیه ساخت لغو کرده‌اند. از آنجایی که مجموعه The Last of Us طرفداران بسیار زیادی دارد و انتشار یک نسخه جدید، هزینه‌ی ساخت را تأمین می‌کند؛ مدیران پلی استیشن به سرمایه‌گذاری روی بازی The Last of Us Remake رو آورده‌اند.

در حال حاضر وجود بازی The Last of Us Remake توسط سونی تائید نشده است و صحبت‌های توسعه‌دهندگان در چند ماه اخیر نیز اشاره به ساخت بخش چند نفره The Last of Us Part 2 دارند و ممکن است بازسازی شماره‌ی اول این مجموعه به این زودی‌ها معرفی نشود. نظر شما چیست؟‌

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*